Przetargi.pl
Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie przy ul.Pokoju 4a wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie przy ul.Pokoju 4a wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitamo-szatniowym, przeznaczonej dla uczniów. Obiekt składa się z jednej kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia oraz z łącznika do budynku szkoły specjalnej. Projektowana sala gimnastyczna jest budynkiem wolno stojącym, niepodpiwniczonym, parterowym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 12,20 m i długości 34,74 m; wysokość sali gimnastycznej – 9,78 m. Poziom ±0.00 znajduje się 0,30 m nad otaczającym terenem. Łącznik posiada wymiary: długość 10 m, szerokość w świetle przejścia 230 cm, szerokość łącznika 300 cm. 1.1W konstrukcji sali gimnastycznej wyszczególniono podkonstrukcje: konstrukcja stalowa ścian zamocowana w fundamentach żelbetowych, konstrukcja żelbetowa fundamentów, słupów, wieńców, płyt, belek, schodów, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, konstrukcja drewniana kratownicy dachu, konstrukcja dla centrali wentylacyjnej i wentylatorów dachowych. 1.2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: zabezpieczenie terenu budowy oczyszczenie i przygotowanie terenu. przygotowanie dróg dojazdowych i miejsc postojowych roboty ziemne betonowanie zbrojenie betonu izolacje konstrukcje stalowe konstrukcje drewniane ściany pokrycie dachu ślusarka okienna i drzwiowa. stolarka drzwiowa sufity tynki, okładziny posadzki roboty malarskie roboty dodatkowe opaska drenażowa wokół budynku instalacja wodno – kanalizacyjna centralne ogrzewanie instalacja gazowa, kotłownia wentylacja instalacje elektryczne wewnętrzne 1.3 dostawa i montaż wyposażenia Sali ( wyposażenie boisk do koszykówki, wyposażenie boisk do siatkówki, wyposażenie boisk do piłki ręcznej, drabinki gimnastyczne, piłkochwyty na ściany, drążek gimnastyczny wolnostojący, kotara grodząca z przesuwem ręcznym, tablica wyników sportowych, akcesoria typu wózki, materace, stojaki, regały) 1.4.Pełna obsługa geodezyjna w zakresie wytyczenia wszystkich obiektów budowlanych (sieci, uzbrojenie, budynki i nowe obiekty) oraz innych koniecznych pomiarów dla celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem. 1.4.1.Wykonanie zgłoszenia prac geodezyjnych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie: geodezyjne wyznaczenie obiektów budowlanych (tyczenie), geodezyjna inwentaryzacja obiektów budowlanych (pomiar powykonawczy). Dokumentacja geodezyjna powinna zawierać wszystkie dane potrzebne do aktualizacji geodezyjnych baz danych: bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGiB, bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT, bazy danych rejestru podstawowych osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych BDOT500. 1.4.2.Wykonawca przekaże zamawiającemu kopie uwierzytelnionych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map z naniesioną inwentaryzacją powykonawczą wykonanych obiektów budowlanych (5 szt. na papierze i w wersji numerycznej w plikach *.dwg i *.pdf. 1.5 Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach