Przetargi.pl
Budowa przystani wodnej w Ślesinie

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przystani wodnej w Ślesinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przystani wodnej przy jeziorze Ślesińskim. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) budowa trzech pomostów pływających służących do rekreacji i cumowania jachtów oraz jednego pomostu do cumowania statku oraz rozbiórka istniejącego, 2) budowę budynku wielofunkcyjnego, 3) budowa wiaty grillowej, 4) budowa slipu, 5) montaż słupowego żurawia obrotowego, 6) wykonanie oświetlenia zewnętrznego z 11-ma aluminiowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami metalohalogenkowymi, 7) roboty drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamawiający wymaga wykonanie w roku 2009 następujących robót: a) rozbiórkę istniejącego pomostu, b) roboty drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu - do wartości ok. 30%. Wartość wskazanych robót należy wykazać w harmonogramie rzeczowo-finansowym- załącznik nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452422100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy. złotych),przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, których zakres robót budowlanych obejmował, dla każdej z niej - budowę budynku kubaturowego wraz z robotami zewnętrznymi branży drogowej, wod-kan, elektrycznej, w tym: jedna o wartości nie mniejszej niż 4 mln. złotych, dwie o wartości nie mniejszej niż 2 mln. złotych - każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania ). [W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej podmiotów (konsorcjum, spółka cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączne doświadczenie]. 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownikami robót w specjalnościach: 1) branży drogowej 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. wraz aktualnymi zaświadczeniami, wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. [W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej podmiotów (konsorcjum, spółka cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy]. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. [Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN]. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [W przypadku składania oferty wspólnej, warunek określony w pkt. 1, ppkt 1-3 musi spełnić każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie )]. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie budynku kubaturowego wraz z robotami zewnętrznymi branży drogowej, wod-kan, elektrycznej- /każda/ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje,) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do oferty. 2) Wykaz osób i podmiotów biorących udział w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie/ zaświadczenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach