Przetargi.pl
"Budowa Przystani Kajakowych na terenie Gminy Kępice w ramach projektu "Pomorskie Szlaki Kajakowe - wśród dopływów Wieprzy"

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77230 Kępice, ul. Niepodległości
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 576 621 , fax. 598 576 624
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6
    77230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 598 576 621, fax. 598 576 624
    REGON: 77097982600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa Przystani Kajakowych na terenie Gminy Kępice w ramach projektu "Pomorskie Szlaki Kajakowe - wśród dopływów Wieprzy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przystani kajakowych wraz z wymaganymi rozbiórkami, oznakowania wodnego i drogowego oraz wykonanie robót budowlanych wymienionych w pkt. 2.4.4. Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU) w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą "Budowa przystani kajakowych na terenie Gminy Kępice w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – wśród dopływów Wieprzy”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zaprojektuje i wybuduje oraz odda do użytkowania: przystań kajakową w Korzybiu, przenoskę przy elektrowni w Ciecholubiu oraz przystań kajakową nad Jeziorem Obłęskim w Obłężu. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. 3. Niniejsze zadanie realizowane jako projekt partnerski w ramach przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Szlaki Kajakowe pod nazwą "Budowa przystani kajakowych na terenie Gminy Kępice w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – wśród dopływów Wieprzy”. Dofinansowywanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego. 4. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie Wytycznych modelowych, typowych do projektowania infrastruktury wodnej dla potrzeb turystyki kajakowej oraz zgodnie z Koncepcją oznakowania Pomorskich Szlaków Kajakowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Koncepcji oznakowania Pomorskich Szlaków Kajakowych stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ opracowanej przez Województwo Pomorskie. i wzorów oznakowania drogowego i wodnego zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla inwestycji w gm. Kępice. 6. Planowana inwestycja ma charakter liniowo-powierzchniowy. Szlak kajakowy na terenie gminy Kępice planowany jest od Ciecholubia do Korzybia. Jest to środkowy fragment całego szlaku na rzece Studnica-Wieprza. Przenoska w Ciecholubiu zostanie zlokalizowana na działkach nr 61/3 (przed podziałem 61/2) i 312/1 obręb Ciecholub, teren elektrowni wodnej. Przystań nad Jeziorem Obłęskim w Obłężu będzie zrealizowana na działkach 203/8,203/7 przed podziałem 203/3) i 208/1 oraz 424 obręb Obłęże. Przystań kajakowa w Korzybiu - działki 181/6 i 277 obręb Korzybie. 7. Dokumentacja budowlana powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami, przy czym wiodącym aktem prawnym dla niniejszej inwestycji są przepisy Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2017 r., poz. 2128). 8. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostosować projekt do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 ustawy PZP) 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji z Wykonawcą na etapie projektowania zadań, pierwszej konsultacji przed przystąpieniem do opracowania koncepcji projektowej, natomiast kolejnych w trakcie prac. Termin konsultacji Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego oraz innych czynności przypisanych obowiązkom Projektanta, w tym na miejscu budowy. 11. Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym m.in.: wszelkie uzgodnienia branżowe, wypisy z ewidencji gruntów, mapy do celów projektowych, itp. oraz pozwolenia wodnoprawne i budowlane. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie funkcjonalno-użytkowym z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Programie funkcjonalno-użytkowym, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 14.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób, które będą wykonywały czynności polegających na robotach ziemnych oraz układaniu nawierzchni, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 14.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 987, 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: wpisać nr rachunku 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. 5. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.8. SIWZ. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.8. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty 2.W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach