Przetargi.pl
Budowa przystani kajakowej w Gałąźni Małej oraz budowa przystani kajakowej i punktu etapowego w Barnowie (Kamieńcu) wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kołczygłowy – w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe” – szlak Górnej Słupi

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przystani kajakowej w Gałąźni Małej oraz budowa przystani kajakowej i punktu etapowego w Barnowie (Kamieńcu) wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kołczygłowy – w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe” – szlak Górnej Słupi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przystani kajakowych w miejscowościach Gałąźnia Mała (dz. nr 20/6 obręb ewidencyjny Gałąźnia Mała) oraz budowa przystani kajakowej i punktu etapowego w Barnowie (Kamieńcu) - dz. nr 382 obręb ewidencyjny Barnowo wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kołczygłowy w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe” – szlak Górnej Słupi CPV 45 24 20 00-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Część nr 1 – Budowa przystani kajakowej w Gałąźni Małej w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – szlak Górnej Słupi” Zakres robót obejmuje: a) Podest drewniany, b) Stoły drewniane z ławkami z oparciem – 9 kpl, c) Ławki drewniane z oparciem – 9 kpl, d) Kosze na śmieci – 3 szt, e) Stojak na rowery na pięć miejsc – 1 szt, f) Ogrodzenie drewniane – 120,00 m, g) Stojaki do suszenia kajaków – 9 szt, h) Tablica informacyjno – promocyjna – 1 kpl, i) Miejsce na ognisko wraz z utwardzeniem terenu z kamienia polnego i wykonaniem paleniska oraz pięciu ławek drewnianych z oparciem, j) Utwardzenie terenu z kamienia polnego pod stołami, ławkami, pod wiatami – 161,60 m2, k) Wykonanie stóp fundamentowych wraz mocowaniem istniejących stołów i ławek – 22 szt, l) Roboty remontowe istniejących wiat polegające na wymianie zadaszenia wraz z zabezpieczeniem przed działanie warunków atmosferycznych – 87,88 m2, m) Utwardzenie ścieżek z kamienia polnego – 206,70 m2, n) Utwardzenie terenu pod miejsca postojowe – 93,00 m2, o) Lampy solarne – 6 szt, p) Wykonanie tablicy promocyjno-pamiątkowej o wymiarach 80x120 cm oraz dwie grafiki tablicy informacyjno-promocyjnej o wymiarach 1,00x2,00 m. 2) Część nr 2 – Budowa przystani kajakowej i punktu etapowego w Barnowie (Kamieńcu) wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kołczygłowy w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – szlak Górnej Słupi” Zakres robót obejmuje: a) Podest drewniany wraz z palisadą, b) Ścieżka drewniana przy podeście, c) Stoły drewniane z ławkami z oparciem – 2 kpl, d) Ławka drewniana z oparciem – 1 szt, e) Kosze na śmieci – 1 szt, f) Ogrodzenie drewniane – 76,00 m, g) Stojaki do suszenia kajaków – 2 szt, h) Tablica informacyjno – promocyjna, i) Stopnie z drewna iglastego, j) Zadaszenie nad stołami i ławkami – 1 szt, k) Wykonanie tablicy promocyjno-pamiątkowej o wymiarach 80x120 cm oraz dwie grafiki tablicy informacyjno-promocyjnej o wymiarach 1,00x2,00 m. l) Oznakowanie wodne i drogowe szlaku kajakowego wzdłuż rzeki Słupi oraz rzeki Kamienicy na terenie gminy Kołczygłowy, zamierzenie obejmuje realizację 4 znaków drogowych oraz 13 znaków wodnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem Nr 1A – Zakres oznakowania dla części 1 oraz nr 1B – Zakres oznakowania dla części 2 Załącznik Nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 – Projekt budowlany Załącznik Nr 4 – Przedmiar robót 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Inwestycja współfinansowana będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, porządkowych, dozór placu budowy. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45242000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4. kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, robocizny, sprzętu i tabela elementów scalonych, 5. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach