Przetargi.pl
Budowa przyłącza wodociągowego do budynku 4-rodzinnego w zabudowie kolonijnej w miejscowości Pańska Wola do dz. nr 195/2

Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-510 Wydminy, pl. Rynek 1/1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 421 00 83 , fax. 87 421 00 83
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
    pl. Rynek 1/1 1/1
    11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 421 00 83, fax. 87 421 00 83
    REGON: 00054090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza wodociągowego do budynku 4-rodzinnego w zabudowie kolonijnej w miejscowości Pańska Wola do dz. nr 195/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przyłącza wodociągowego do budynku 4-rodzinnego w zabudowie kolonijnej w miejscowości Pańska Wola do dz. nr 195/2. 2. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 2 Projekt budowlany przyłącza wodociągowego do dz. nr 195/2 i załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zalecane jest zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty. 4. Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem zamawiającego. 5. Przed rozpoczęciem robót termin włączenia się do wodociągu należy uzgodnić z administratorem sieci i zarządcami dróg. Przejście przez drogi powiatowe nr 1702N i 1853N wykonać na warunkach określonych w Decyzji Zarządu Dróg Powiatowych nr ZU.4310.1.63.2014 z dnia 16.12.2014 r. Całość poddać próbie na szczelność. Dokonać dezynfekcji przyłącza wody, zlecić badania wody pod kątem przydatności do spożycia. Przyłącze zgłosić do odbioru (przed zasypaniem) do administratora sieci; zinwentaryzować geodezyjnie. 6. Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt ogólnodostępności budynku, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 8. Na wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający posiada wymagane prawem zgłoszenia . 9. Zamawiający dysponuje przedmiarem robót, który załącza do SIWZ jako materiał poglądowy. Przedmiary dla wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ i wizji w terenie. 10. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych przyłączy obejmującej położenie na gruncie (w przypadku elementów ulegających zakryciu - należy dokonać inwentaryzacji przed zakryciem), wykonanie wszelkich koniecznych badań, dokumentów, uzgodnień i odbiorów w celu oddania inwestycji do eksploatacji. 11. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza, certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia). 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do zamówienia podstawowego. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): Kod CPV - 45231300-8, Kod CPV - 45111200-0 13. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót. 14. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach