Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, Centralna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126167419 , fax. 126167417
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Centralna 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126167419, fax. 126167417
REGON: 357116163 - Adres strony internetowej zamawiającego: kzdwk.home.pl/zikit/sprawy-urzedowe/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przyłącza oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie przyłącza oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa. 1.2 Podział zamówienia na części: Część I – ul. Trockiego Część II – ul. Zalesie Część III – ul. Obozowa, ul. Burgundzka, ul. Wandejska, ul. Normandzka. 1.2 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6 do SIWZ) W skład dokumentacji projektowej dla każdej części w szczególności wchodzi: 1. Dokumenty formalno-prawne 2. Projekt Wykonawczy 3. Mapa do celów projektowych 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 5. Przedmiar robót budowlanych a ponadto dla wszystkich części: 6. Wymagania techniczne ZIKiT dla oświetlenia ulicznego W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.3 Wymagany okres gwarancji: minimalny 36 miesięcy gwarancji, a maksymalny 60 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 36 miesięcy zostaną odrzucone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: a) Część I – 500 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych) b) Część II – 500 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych) c) Część III – 5000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2018 r. poz. 110). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wg załącznika nr 7, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; c) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); d) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; e) kserokopię dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 2 powyżej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie wymienione w pkt 5 powyżej. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg załącznika nr 4 dotyczące tych podmiotów. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a, składa odpowiedni dokument, o którym mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz.1126). 8. Zamawiający, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 lit. a. 9. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego w Homrzyskach
Dodano: 2023-06-16 - Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I)
Dodano: 2023-03-22 - Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej DK 52 na terenie Gminy Kęty w ramach zadania „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w Rejonie Wadowice (zadanie nr 2)”
Dodano: 2022-10-11 - Wykonanie oświetlenia boiska sportowego w miejscowości Czarny Dunajec
Dodano: 2020-08-19 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY BATOREGO - BOCZNA W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
Dodano: 2020-06-16 - Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia kładki (mostu wiszącego) na rzece Kamienicy w Nowym Sączu
Dodano: 2019-12-19 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY LENARTOWICZÓW BOCZNA W GORLICACH
Dodano: 2019-11-08 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA W GORLICACH
Dodano: 2019-11-08 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY ST. I B. WROŃSKICH W GORLICACH – ETAP 2
Dodano: 2019-11-07 - Doświetlenie przejść dla pieszych na drogach powiatowych
Dodano: 2019-10-09