Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalniścieków na terenie gminy Trzebiechów

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-132 Trzebiechów, Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683514014, 683514014 , fax. 683514014
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Parkowa 1C
    66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie
    tel. 683514014, 683514014, fax. 683514014
    REGON: 36577299000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgktrzebiechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100 % udziałem JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalniścieków na terenie gminy Trzebiechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robótbudowlanych oraz: dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych mechaniczno-biologicznychoczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, urządzeniami doodprowadzenia ścieków oczyszczonych do odbiornika, odbiornikiem oczyszczonych ścieków,zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym legitymujących się certyfikatemna zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 na terenie gm. Trzebiechów w ilości 19 sztuk.Wymaga się, aby certyfikat zgodności z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Mechaniczno-biologiczne przydomoweoczyszczalnie ścieków wraz z urządzeniami do odprowadzenia oczyszczonych ścieków mają byćzainstalowane w obrębie działki użytkownika. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem wynosiła minimalnie jeden raz na 9miesięcy i maksymalnie jeden raz na 15 miesięcy. Za ostateczną wielkość (przepustowość) i sprawność zainstalowanych oczyszczalni odpowiada Wykonawca. Dostawa, montaż i uruchomienie 19sztuk mechaniczno-biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ilebędzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być wykonane zgodne zobowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 2) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ tj.: załącznik nr 2 oraz dokumentacja techniczna przydomowej oczyszczalni ścieków dla każdej z 19 lokalizacji a także przedmiary robót. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 maja 2020 r. 2)Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienia. 4) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej,powołuje się na nazwy własne. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąćrezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZbądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca możewykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne 5) Wykonawca udzieligwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 24 miesiące od daty odbioruprzedmiotu umowy. 6) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, b) Wykonanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości w miejscu gdzie zaprojektowano mechaniczno-biologiczną przydomową oczyszczalnie ścieków przed wykonywaniem robót z oznaczeniem: nazwa miejscowości, numer domu, numer geodezyjny działki. c) Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 19 użytkowników. d) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego i nadzór nad eksploatacją w okresie gwarancyjnym. e) Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi dla poszczególnych użytkowników oraz dla Zamawiającego. f) Raport po realizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków z wybudowanych 19 przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 r. Nr 137, poz. 984). Wyniki oczyszczonych ścieków powinny być przeprowadzone i opracowane przez akredytowane laboratorium w tym zakresie. 7) Przy kalkulacji kosztów Wykonawca musi uwzględnić ponadto: a) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, b) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, c)ubezpieczenia realizowanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy od wszelkich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończonych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wykonywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwykonawcami, d) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione osoby, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z mapą powykonawczą, e) wywiezienie odpadów z terenu budowy wraz z kosztami ich utylizacji, f)załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie gminy Trzebiechów lub bezpośrednim sąsiedztwie, g) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem do stanu pierwotnego zagospodarowania terenów, odtworzenie uszkodzonych, również wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, h)uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności, oraz pokrycia kosztów z tym związanych, w tym pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów, i) zorganizowanie we własnym zakresie: - zaplecza budowy, terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. j) Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru. k) Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń uzgodnionych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń. l) Wykonanie, dla każdej oczyszczalni, badań ścieków oczyszczonych – przynajmniej 1 badanie w roku przez okres gwarancji.m) Wykonawca musi przewidzieć sporządzenie dodatkowej dokumentacji w przypadku brakupozytywnych wyników w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 2);Zamawiający dysponuje rezerwowymi lokalizacjami dla przydomowych oczyszczalni ścieków.Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Postanowienie powyższe stosuje się także do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli wrealizacji zamówienia. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę. Za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zapisów Zamawiający przewiduje zastosowanie kar umownych, które opisane są szczegółowo w projekcie umowy. UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach