Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie Gminy Złota

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-425 Złota, 109/9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3561601 , fax. 041 3561648
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    109/9 109/9
    28-425 Złota, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3561601, fax. 041 3561648
    REGON: 00054533700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazlota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie Gminy Złota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie Gminy Złota w miejscowościach : Etap1- realizacja do 30-11-2009r. 1. Chroberz szt. 2 2. Wojsławice szt. 19 Etap 2- realizacja do 30-11-2010r. 1 Kostrzeszyn szt. 29 2 Miernów szt. 49 3 Pełczyska szt. 57 4 Probołowice szt. 45 5 Rudawa szt. 12 6 Stawiszyce szt. 52 7 Woli Chroberskiej szt. 10 8. Złota- Graby szt. 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50.000 zł należy wnieść w jednej z form określonych w ustawie pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków lub sieci kanalizacyjnej. Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży sanitarnej, osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności, sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły (spełnia) (nie spełnia) Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA , według wzoru stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. Nr 2 ), 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 Formularz cenowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1a). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okrasie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podania ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostaną należycie wykonane; §1 ust.2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 (dz. u. 2006 nr. 87 poz.605) - według wzoru do SIWZ (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE) (zał. Nr 5) 7. WYKAZ OSÓB (zał. nr 6)-wskazać kierownika budowy oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży sanitarnej. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 7). Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić etapy wykonania robót zgodnie ze specyfikacją. 9. wykaz robót powierzonych w przypadku ich powierzenia podwykonawcom (zał. nr 8 ) zgodnie z art.36 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gminazlota.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną