Przetargi.pl
BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE ŚWINICE WARCKIE

Gmina Świnice Warckie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-140 Świnice Warckie, ul. Szkolna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2881021 , fax. 063 2881174
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnice Warckie
    ul. Szkolna 1 1
    99-140 Świnice Warckie, woj. łódzkie
    tel. 063 2881021, fax. 063 2881174
    REGON: 31101953300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE ŚWINICE WARCKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Świnice Warckie. Zamówienie realizowane jest w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-201 w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest budowa 183 szt. (w dwóch etapach I - 70 szt., II- 113 szt. w ściśle określonej kolejności zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ) przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących na zasadzie oczyszczania biologicznego opartego na drobno - pęcherzykowo natlenianym złożu biologicznym. Jego działanie opiera się na procesie biologicznego usuwania zanieczyszczeń ze ścieków w warunkach tlenowych. Odprowadzanie ścieków oczyszczonych biologicznie odbywać się będzie do gruntu poprzez rozsączanie. Urządzeniem do oczyszczania ścieków jest kompaktowa oczyszczalnia ścieków wykonana z polietylenu. W skład jej wchodzą: a) osadnik wstępny; b) komora natleniania ze złożem biologicznym; c) osadnik wtórny; d) urządzenia do napowietrzania i recylkulacji osadu. Zastosowane przydomowe oczyszczalnie powinny charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: maksymalny przepływ projektowanych oczyszczalni 1,5 m3/d dla budynków mieszkalnych i 4,5 m3/d dla budynku szkoły podstawowej; materiał wykonania zbiorników oczyszczalni to polietylen wysokiej gęstości PEHD; sterowanie pracą oczyszczalni półautomatyczne; maksymalna głębokość posadowienia 1,2 m p. p. t. Ponadto w ramach zamówienia oprócz dostawy i montażu urządzeń i wykonaniu wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również: - wykonać pomiary instalacji elektrycznej zasilającej każdą oczyszczalnię, - przeprowadzić rozruch wybudowanych oczyszczalni ścieków, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków, - dostarczyć dokumentację techniczno - ruchową, - zlecić i uzyskać pozytywne wyniki badań ścieków oczyszczonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzanych do środowiska) dla każdej oczyszczalni przeprowadzone przez stację sanitarno - epidemiologiczną bądź inne akredytowane laboratorium, - przeprowadzić szkolenie dla przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi, - zapewnić pełną obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza). Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty deklarację zgodności proponowanych urządzeń z obowiązującymi normami , aprobaty techniczne, certyfikaty i inne dokumenty, zgodne z wymogami dotyczącymi urządzeń wyszczególnionych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wydane przez uprawniony do kontroli jakości podmiot. Przedłożenie w/w dokumentów jest obowiązkowe w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty kartę katalogową producenta zawierającą wszystkie parametry techniczno - eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej oraz dokładne i jednoznaczne określenie typu urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Zaleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wymagany okres gwarancji: -na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego etapu II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem składania ofert tzn. do 12 stycznia 2009r. do godz. 12 00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. robót polegających na budowie przyzagrodowych oczyszczalni ścieków, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, w ilości nie mniejszej niż 30 szt. na każde zamówienie) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora ,że roboty te zostały wykonane należycie. Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnionych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnianie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą ważne uprawnienia konstrukcyjno - projektowe o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, będącej odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym w kwestii kierowania robotami. - przynajmniej 1 osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą posiadanie ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania ofert. 4.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, - Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia potwierdzona notarialnie, - Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (Załącznik nr 8 do SIWZ), - Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót. - Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). - Kartę katalogową producenta zawierającą wszystkie parametry techniczno - eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej oraz dokładne i jednoznaczne określenie typu urządzenia. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. robót polegających na budowie przyzagrodowych oczyszczalni ścieków, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, w ilości nie mniejszej niż 30 szt. na każde zamówienie), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno - projektowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ich uprawnieniami i zaświadczeniami właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku wykonawców nie dysponujących osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddelegowania tych osób do wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 1)Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty deklarację zgodności proponowanych urządzeń z obowiązującymi normami , aprobaty techniczne, certyfikaty i inne dokumenty, zgodne z wymogami dotyczącymi urządzeń wyszczególnionych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, wydane przez uprawniony do kontroli jakości podmiot. Przedłożenie w/w dokumentów jest obowiązkowe w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swinice.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach