Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Rytwiany-etap II

Gmina Rytwiany ogłasza przetarg

  • Adres: 28-236 Rytwiany, ul. Staszowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 79 30 , fax. 15 864 79 35
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rytwiany
    ul. Staszowska 15
    28-236 Rytwiany, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 79 30, fax. 15 864 79 35
    REGON: 83040972600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytwiany.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Rytwiany-etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Rytwiany-etap II. Inwestycja obejmuje budowę 50 szt przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości: Kłoda, Pacanówka, Podborek, Sichów Mały, Sydzyna, Święcica, Sichów Duży, Tuklęcz, Strzegomek, Strzegom. Zamówienie obejmuje m.in.: -wykonanie dokumentacji projektowej budowy przydomowych, biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu, -złożenie w imieniu Zamawiającego zamiaru wykonania PBOŚ w Starostwie Powiatowym w Staszowie, -dostawę, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne do prawidłowej pracy oczyszczalni, -wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej, -pełnienie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, -przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi, przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich docelowych użytkowników PBOŚ oraz jednej osoby wskazanej przez Zamawiającego, -przeprowadzenie prób końcowych w tym rozruchu technologicznego i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi, -wykonanie przez uprawnione osoby lub podmioty badań i pomiarów, niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji) w tym badań instalacji elektrycznej -raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki badań jakości ścieków oczyszczonych pozwalające na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków dla losowo wybranych 10% zamontowanych oczyszczalni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU) , stanowiący załącznik do opisu przedmiotu zamówienia-załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Zaleca się zapoznanie z terenem objętym przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy) w formach i terminie określonym w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, 3.Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4.Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 7.Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach