Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
- Data zamieszczenia: 2014-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4 4
06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
REGON: 13037834400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Opinogóra Górna - Etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 57 mechaniczno-biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach realizowanego projektu pn.: Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Opinogóra Górna poprzez rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków. Oczyszczalnie ścieków mają pracować w technologii niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych i beztlenowych. Montowane przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny posiadać znak CE, być zgodne z normą EN 12566-3:2005+A2:2013 na podstawie badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium dla właściwej normy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 2) roboty budowlano-montażowe, 3) roboty elektryczne, 4) obsługę geodezyjną związaną z budową przydomowych oczyszczalni ścieków. Ponadto należy wykonać: 1) uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego (wywóz gruntu, niwelacja terenu); 2) przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni, wykonanie kompletnej analizy fizyko - chemicznej ścieków; 3) przeszkolenie użytkowników, dostarczenie instrukcji obsługi; 4) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa etapy: Etap 1 - wykonanie min. 20 przydomowych oczyszczalni ścieków z terminem wykonania do 14 czerwca 2014 r. Wybór lokalizacji 20 przydomowych oczyszczalni ścieków do 1 etapu (w ramach całej inwestycji zgodnie z załączoną dokumentacją) pozostawia się Wykonawcy. Etap 2 - wykonanie pozostałej ilości przydomowych oczyszczalni ścieków z terminem wykonania do 31 lipca 2014 r. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien dla każdej oczyszczalni prowadzić odrębny dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 9 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10a, 10b Projekty budowlane Załącznik Nr 11 Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo. Zgodnie z powyższymi zapisami Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawcę oczyszczalnie przydomowe zgodne z normą EN 12566-3:2005+A2:2013, których cechy charakterystyczne opisane normą EN 12566-3:2005+A2:2013 są nie gorsze niż określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Ponadto zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia montowane w ramach zamówienia oczyszczalnie mają pracować w technologii niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych i beztlenowych, oczyszczalnie ścieków powinny posiadać znak CE i być zgodne ze wskazaną normą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Kuciejach obsługującej odbiór ścieków w północnej części Gminy Baranowo
Dodano: 2016-07-13 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przasnysz
Dodano: 2016-05-17 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Górzno
Dodano: 2016-05-12 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stary Lubotyń - Etap III
Dodano: 2016-04-14 - Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie gminy Górzno
Dodano: 2016-03-07 - Remont oczyszczalni w miejscowości Udrzynek gmina Brańszczyk.
Dodano: 2015-06-15 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach gminy Latowicz- III etap
Dodano: 2015-04-03 - BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY TROSZYN
Dodano: 2015-02-24 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Myszyniec - etap V.
Dodano: 2014-09-25 - BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARA KORNICA - II ETAP ORAZ PRZEBUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI NOWA KORNICA
Dodano: 2014-08-26