Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg
- Adres: 96-214 Cielądz,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
96-214 Cielądz, woj. łódzkie
tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
REGON: 00053545100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Cielądzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cielądz W zakres zadania wchodzą następujące roboty : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie gminy Cielądz w ilości 39 sztuk we wsiach : Niemgłowy, Łaszczyn, Gułki,Ossowice,Grabice,Stolniki, Wylezinek, Sierzchowy, Kuczyzna, Sanogoszcz, Mroczkowice, Zuski Oczyszczalnia OI o wydajności 0,9 m?/d - 18 sztuk Oczyszczalnie OII o wydajności 0,9 m?/d - 1,5 m?/d - 21 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Dokumentacja projektowa - rysunki - Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.24.21-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków 4. Zakres prac oraz odpowiedzialności dla Wykonawcy : - organizację i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, - pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą - przeszkolenie użytkowników oczyszczalni, - zapewnienie instrukcji obsługi i opakowania biopreparatu dla danej oczyszczalni ścieków, - pozostawienie placu budowy w należytym porządku, Wymagania jakościowe i materiałowe : - występujące w dokumentacji nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące ale powinni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej obsługi technicznej zamontowanych urządzeń u Zamawiającego, - dopuszcza się składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem ,że ich parametry nie będą gorsze niż określone w dokumentacji projektowej, - zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających Polskiej Normie oraz innych określonych w projekcie wykonawca ma obowiązek posiadania w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) - Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać przeglądu miejsc realizacji robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1i 2 ustawy PZP spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz osób: Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje Określone poniżej ; min 1 Kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik budowy musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie) Wykaz robót: Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zmawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. min.2 Wykaz narzędzi i sprzętu: Dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Złożą jedną ofertę oraz wadium. Wykonawcy występujący wspólnie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia 2) W przypadku ubiegania się wspólnie Wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty: 1. Formularz oferty (zał. nr 1) 2. Oświadczenie (zał. nr 2) 3. Oświadczenie ,że Wykonawca spełni wymogi określone w art. 22 ust.1 art.24 ust.1i2 (zał.3) 4. ksero wadium 5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy- ) 6. informacje o wykonawcach stanowiących konsorcjum (jeżeli dotyczy- ) 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. wykażą wykonanie dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem wartością w okresie ostatnich 2 lat (2007,2008 wraz z referencjami - min 2)przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5) 9. Personel - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje - załączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4) 10. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 8) 11.kosztorys ofertowy 13. Zaparafowany projekt umowy 14. udzielą gwarancji na minimum 36 miesiące
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przyłączy kanalizacyjnych na terenie gminy Zduny - Etap I
Dodano: 2015-09-10 - Budowę oczyszczalni ścieków w m. Srebrna gm. Grabów
Dodano: 2015-09-10 - Budowa 30 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-09-02 - Budowa 12 szt. lokalnych, biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących w oparciu o technologię osadu czynnego
Dodano: 2015-08-06 - Budowa 30 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-07-22 - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI BUCZEK
Dodano: 2015-07-21 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Nowy Kurzeszyn, Rogówiec, Rossocha- Gmina Rawa Mazowiecka
Dodano: 2015-06-10 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Parzęczewie
Dodano: 2015-02-18 - Poprawa gospodarki wodno-ściekowej Gminy Chąśno poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w budynkach użyteczności publicznej oraz modernizację stacji uzdatniania wody w miejscowości Skowroda Południowa
Dodano: 2015-01-29 - Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach położonych na terenie Gminy Masłowice
Dodano: 2015-01-29