Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie gminy.

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14
    95035 Ozorków
    tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
    REGON: 54356800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie gminy. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 19 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie Gminy Ozorków w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie Gminy. Inwestorem jest Gmina Ozorków, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14. Zakres robót obejmuje m.in.:  przejęcie i przygotowanie placu budowy,  wytyczenie geodezyjne planowanej budowy,  dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków,  wykonanie przyłącza kanalizacyjnego,  montaż przepompowni,  roboty ziemne,  wykonanie i/lub wbudowanie urządzeń do odprowadzania ścieków,  wykonanie przyłącza elektrycznego,  rozruch mechaniczny i technologiczny,  inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,  wykonanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,  przeszkolenie użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków potwierdzone pisemnie,  przegląd przydomowych oczyszczalni ścieków po roku ich eksploatacji. Z uwagi na fakt, że rozruch mechaniczny i technologiczny zależy od ilości dostarczonych do oczyszczalni ścieków, co uwarunkowane jest intensywnością zużycia wody w poszczególnych gospodarstwach domowych, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie w uzasadnionych przypadkach rozruchu mechanicznego i technologicznego po spisaniu protokołu odbioru końcowego. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przeszkolenia użytkowników oczyszczalni w ramach udzielonej gwarancji jakości i dostarczenia dokumentu potwierdzającego jego przeprowadzenie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 1) dokumentacji projektowej – załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 9 do SIWZ. Lokalizacja oczyszczalni w miejscowościach: 1) obiekt 2 Aleksandria 21, 2) obiekt 6 Borszyn 32A, 3) obiekt 7 Boryszyn 53, 4) obiekt 8 Cedrowice 40, 5) obiekt 12 Małachowice Kolonia 49, 6) obiekt 14 Małachowice Kolonia 2, 7) obiekt 20 Maszkowice 3, 8) obiekt 22 Maszkowice 4, 9) obiekt 23 Maszkowice 81, 10) obiekt 24 Maszkowice 30, 11) obiekt 25 Modlna 38, 12) obiekt 32 Solca Wielka 42, 13) obiekt 33 Solca Wielka 33, 14) obiekt 34 Solca Wielka 28, 15) obiekt 35 Sierpów 89, 16) obiekt 36 Sierpów 36, 17) obiekt 37 Sierpów 92, 18) obiekt 38 Sierpów 78, 19) obiekt 39 Sokolniki Las ul. Targowa 11. Oznaczenie obiektów wynika z realizacji zamówienia tylko w wyznaczonych lokalizacjach w ramach wykonanej dokumentacji projektowej na większą liczbę oczyszczalni. Opis w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawiera większą liczbę lokalizacji, natomiast niniejsze zamówienie obejmuje realizację tylko i wyłącznie 19 szt. Przydomowych oczyszczalni ścieków. Pozostałe lokalizacje będą realizowane odrębnym zamówieniem. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków ma na celu uporządkowanie gospodarki ściekami sanitarnymi za pośrednictwem indywidualnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków. Zamawiający wskazuje, że przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą mieć charakter oczyszczalni zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przydomową oczyszczalnię ścieków oraz wykonać przedmiot zamówienia w sposób zapewniający osiągnięcie: a) oczekiwanego efektu ekologicznego w zakresie jakości oczyszczonych ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, b) oraz oczekiwanego efektu funkcjonalno-użytkowego zamontowanej oczyszczalni zgodnie z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca musi pamiętać o obowiązku zastosowania takiego osadnika wstępnego, którego pojemność spełniać będzie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej. Zamawiający dołącza do SIWZ również przedmiar robót - załącznik Nr 11 do SIWZ, który stanowi tylko dokument pomocniczy w określeniu zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca w zaoferowanej cenie nie obejmuje kosztów wykonania badania ścieków oczyszczonych, które na własny koszt wykonuje Zamawiający. 3.2. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę, następujących osób na umowę o pracę: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, to roboty ziemne i budowlano-montażowe, o ile nie będą one wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób lub osoby wykonujące czynności, o których mowa wyżej lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa wyżej, Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5. 8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 8.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 12.4. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. 12.5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo, to winno w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną