Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-731 Waganiec, ul. Dworcowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2830044 , fax. 54 2830640
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    ul. Dworcowa 11 11
    87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2830044, fax. 54 2830640
    REGON: 91086645900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biulety.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej 17 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków - dalej jako PBOŚ, z zastrzeżeniem możliwości skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji polegającej na tym, że Zamawiający może zwiększyć zakres w ilości maksymalnej do 5 szt. PBOŚ, o przepustowości do 50 RLM każda na terenie gminy Waganiec, zgodnie z Wytycznymi, materiałami, sposobem opracowania i przepisami niezbędnymi do wykonania dokumentacji przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogiem Zamawiającego jest, aby Wykonawca stosował wyłącznie rozwiązania dla PBOŚ wyposażonych w reaktory biologiczne, których producenci i dostawcy przedstawią deklaracje zgodności właściwości użytkowych zgodnych z normą PN-EN 12566-3+A2:2013E wystawione przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską i oznakowane znakiem CE. Projektowane urządzenia muszą posiadać pełny raport z badań, zgodny z normą jak wyżej, potwierdzający skuteczność oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską potwierdzający, że ścieki oczyszczone wprowadzane do wód lub ziemi spełniają parametry określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowy wykaz nieruchomości ze wskazaniem miejscowości, numerów działek, dla których należy opracować dokumentację stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości faktycznie zaprojektowanych oczyszczalni. Kwota wynagrodzenia = ilość zaprojektowanych PBOŚ x cena jednostkowa. W przypadku, gdy nie ma możliwości budowy oczyszczalni z powodów technicznych bądź formalnych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pisemną opinię wraz z uzasadnieniem przyczyn. Wykonawca w takiej sytuacji odstępuje od wykonania projektu i nie pobiera wynagrodzenia umownego za dokumentację dla danej lokalizacji. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 17 szt. PBOŚ., z zastrzeżeniem możliwości skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji polegającej na tym, że Zamawiający może zwiększyć zakres w ilości maksymalnej do 5 szt. PBOŚ, zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową opracowaną w zakresie opisanym w punkcie 3.1. Zakres robót niezbędnych do wykonania: roboty przygotowawcze - urządzenie i zabezpieczenie placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni, dostawa i montaż PBOŚ, dostawa i montaż przyłączy zasilania elektrycznego, rozruch techniczny i technologiczny, wykonanie operatów kolaudacyjnych - 2 egzemplarze, w tym kosztorysów powykonawczych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, porządzenie instrukcji obsługi i konserwacji oczyszczalni, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, przekazanie jej użytkownikom oczyszczalni, indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników oczyszczalni, wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie tablic informacyjnych (2 szt.), na konstrukcji z kształtowników zamkniętych i ich zamocowanie w sposób trwały w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, o źródłach finansowania podprojektu zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości faktycznie wybudowanych oczyszczalni. Kwota wynagrodzenia = ilość wybudowanych PBOŚ x cena jednostkowa. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp maksymalna wielkość zamówienia opcjonalnego polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu PBOŚ wynosi 5 szt. Zamawiający zastrzega sobie skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w całości lub w części jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. Uprawnienie do skorzystania z prawa opcji wygasa, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z niego do 30 czerwca 2016 roku. Cena jednostkowa zaprojektowania i wybudowania PBOŚ w ramach prawa opcji, dodatkowych maksymalnie 5 szt. będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla PBOŚ o których mowa w pkt 3.1.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 03 czerwca 2016 roku do godz. 11:00, wadium w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim Oddział w Wagańcu nr: 51 9537 0000 2005 0050 1624 0001 z dopiskiem wadium-przetarg - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Płatnośc faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waganiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach