Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Duszniki - etap II

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, ul. Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2919075, 2919400 , fax. 61 2919131
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    ul. Sportowa 1 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2919075, 2919400, fax. 61 2919131
    REGON: 63125836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Duszniki - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) legitymujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 w miejscowościach: Brzoza, Duszniki, Grodziszczko, Grzebienisko, Kunowo, Młynkowo, Sarbia, Sędzinko, Sędziny, Wilkowo, Zakrzewko, Zalesie w ilości 51 sztuk Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Do ww. PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 100 dm3/Md (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 600 - g O2/m3, zawiesina ogólna -700 g/m3, azot ogólny - 110 g N/m3, fosfor ogólny - 18,0 g P/m3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Dz. U. nr 243. poz.1623) do Starosty Szamotulskiego ul. Wojska Polskiego 4, 64 - 500 Szamotuły 2. Dostawę, montaż i uruchomienie 51 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodna z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 5. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 280 użytkowników. 6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi; 7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. 8. Raporty po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki badań ścieków oczyszczonych (wykonanych przez certyfikowane laboratorium) w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r., w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137, poz. 984) a) pierwszy raport, obejmujący 6 szt. wybudowanych PBOŚ, należy przedstawić do dnia 30.04.2014 b) kolejne raporty, obejmujące 6 szt. wybudowanych PBOŚ, należy przedkładać przez okres 5 lat (lata 2014-2018) do dnia 30 października każdego roku. W każdym roku należy przedstawić wynika badań dla innych niż w poprzednich latach PBOŚ. Szczegółowy zakres robót i wymagań określa Program Funkcjonalno -Użytkowy oraz zapisy w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach