Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin 100
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3512028 , fax. 41 3512029
  • Data zamieszczenia: 2014-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3512028, fax. 41 3512029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin Wspólny słownik zamówień CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur kanalizacyjnych 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę 61 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących w połączonej technologii złoża biologicznego i osadu czynnego z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do ziemi poprzez poletko filtracyjne, drenaż rozsączający lub do rowu. Przedmiot zamówienia, w tym wykonanie robót ziemnych, robót montażowych, zasilania oczyszczalni będzie realizowany w następujących miejscowościach gminy Czarnocin: - Charzowice- 1 oczyszczalnia: 1)na działce nr ewidencyjny 313, - Dębiany- 1 oczyszczalnia: 2)na działce nr ewidencyjny 419/1, - Kolosy- 9 oczyszczalni: 3)na działce nr ewidencyjny 685 , 4)na działce nr ewidencyjny 184, 5)na działce nr ewidencyjny 367/1, 6)na działkach nr ewidencyjny 379, 7)na działce nr ewidencyjny 380, 8)na działce nr ewidencyjny 293, 9)na działkach nr ewidencyjny 481/3, 481/4, 481/5, 10)na działkach nr ewidencyjny 482/1, 482/2, 482/3, 788, 555/4, 11)na działce nr ewidencyjny 490, - Soboszów- 2 oczyszczalnie: 12)na działce nr ewidencyjny 458, 13)na działce nr ewidencyjny 395, - Swoszowice- 4 oczyszczalnie: 14)na działkach nr ewidencyjny 469, 15)na działce nr ewidencyjny 479, 16)na działce nr ewidencyjny 445, 17)na działce nr ewidencyjny 340, - Turnawiec- 1 oczyszczalnia: 18)na działce nr ewidencyjny 18, - Zagajów- 5 oczyszczalni: 19)na działce nr ewidencyjny 249, 20)na działce nr ewidencyjny 257, 21)na działce nr ewidencyjny 168, 22)na działce nr ewidencyjny 306, 23)na działkach nr ewidencyjny 326,325/1, 325/2, 324,323 - Krzyż- 1 oczyszczalnia: 24)na działce nr ewidencyjny 301, - Malżyce- 2 oczyszczalnie:. 25)na działce nr ewidencyjny 127, 26)na działce nr ewidencyjny 128, - Mękarzowice- 1 oczyszczalnia: 27)na działkach nr ewidencyjny 331,330, - Stradów- 1 oczyszczalnia: 28)na działce nr ewidencyjny 221/1, - Cieszkowy- 4 oczyszczalnie: 29)na działce nr ewidencyjny 903/1, 30)na działce nr ewidencyjny 622, 31)na działce nr ewidencyjny 483, 32)na działce nr ewidencyjny 506, -Ciuślice- 6 oczyszczalni: 33)na działce nr ewidencyjny 5, 34)na działkach nr ewidencyjny 151,150 35)na działce nr ewidencyjny 79/2, 36)na działce nr ewidencyjny 65, 37)na działce nr ewidencyjny 16, 38)na działce nr ewidencyjny 246, - Czarnocin- 14 oczyszczalni: 39)na działce nr ewidencyjny 46, 40)na działce nr ewidencyjny 333, 41)na działce nr ewidencyjny 190/2, 42)na działce nr ewidencyjny 190/4 43)na działce nr ewidencyjny 328, 44)na działce nr ewidencyjny 427, 45)na działce nr ewidencyjny 49, 46)na działce nr ewidencyjny 152, 47)na działce nr ewidencyjny 359, 48)na działce nr ewidencyjny 367, 49)na działce nr ewidencyjny 387, 50)na działce nr ewidencyjny 391, 51)na działkach nr ewidencyjny 392/1, 393/1, 52)na działce nr ewidencyjny 364, - Michałowice- 1 oczyszczalnia: 53)na działkach nr ewidencyjny 70, 71, - Miławczyce- 6 oczyszczalni: 54)na działce nr ewidencyjny 128, 55)na działce nr ewidencyjny 217, 56)na działce nr ewidencyjny 354, 57)na działce nr ewidencyjny 355, 58)na działce nr ewidencyjny 203, 59)na działce nr ewidencyjny 230, - Bieglów- 1 oczyszczalnia: 60)na działce nr ewidencyjny 50, - Koryto- 1 oczyszczalnia: 61)na działce nr ewidencyjny 147 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w ust. 2 stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin Załącznik nr 2 do SIWZ- Przedmiar robót- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin Załącznik nr 3 do SIWZ- Projekt budowlany (Opis techniczny, Część rysunkowa, Załączniki, Zestawienie podstawowych elementów przydomowych oczyszczalni ścieków montowanych na terenie gminy Czarnocin- uzupełnienie projektu budowlanego)- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnocin. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia opisanym w ust. 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, jednak w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 8. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ryczałtowej brutto oferty Wykonawca sprawdzi dokumenty przetargowe, w tym Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentację Projektową. 9. Prace objęte Przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. 11.Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, właściwości użytkowych z PN lub aprobatę techniczną. 13. Zaoferowane oczyszczalnie muszą spełniać wymagania normy PN-EN 12566-3+A1:2009, co Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić załączając do oferty dokumenty określone w Rozdziale 6 ust.1 SIWZ 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia odpowiedniej organizacji ruchu na czas budowy tj. wystąpienie do zarządcy drogi o pozwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas robót oraz poniesienie należnych opłat z tego tytułu, 2) przeprowadzenia rozruchu oczyszczalni oraz przeprowadzenia szkolenia dla przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji oczyszczalni wraz z przekazaniem instrukcji obsługi. 17. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 17 niniejszej specyfikacji. 18. Zadanie dofinansowane ze środków UE w ramach Programu, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju Nr 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002 z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego znak sprawy: RBG.271.11.2014 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, w kasie pokój nr 10, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach