Przetargi.pl
,,Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla mieszkańców Gminy Grabowo”

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 790 021 , fax. 862 790 021
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1
    18507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 862 790 021, fax. 862 790 021
    REGON: 53133500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla mieszkańców Gminy Grabowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje budowę, montaż i rozruch 113 szt. fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących w technologii ruchomych obrotowych tarczowych złóż biologicznych z osprzętem sterującym, przyłączami kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu za pomocą systemu drenażu, montażem i rozruchem przepompowni ścieków oczyszczonych i surowych, zasilaniem elektrycznym oraz rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeglądami gwarancyjnym w okresie rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokościach: : 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w VII. 1 ppkt 2 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt VII. 1 ppkt 2 SIWZ 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieści informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia stanowiącym załącznik nr 3 7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jeżeli oferta zostanie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9) Zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji będzie polegał Wykonawca, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli dotyczy. 10) Dowód wniesienia wadium. 11) Wykaz osób do punktacji – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach