Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gminy Łubnice

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice 66
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8659236
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Łubnice 66 66
    28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8659236
    REGON: 00099137300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gminy Łubnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 220 kompletnych instalacji biologicznych oczyszczalni ścieków sanitarnych typu SBR z odprowadzeniem wód oczyszczonych do studni chłonnych dla gminy Łubnice. Budowa oczyszczalni oparta jest na monolitycznych zbiornikach wykonanych z polietylenu formowanego rotacyjnie. Technologia pracy oczyszczalni oparta jest na sekwencyjnych reaktorach gdzie proces oczyszczania zachodzi cyklicznie. Oczyszczalnia posiada budowę modułową i składa się z trzech zbiorników: komory wstępnej buforowej, reaktora biologicznego oraz zbiornika retencji ścieków oczyszczonych. W komorze pierwszej następuje wstępne mechaniczne oczyszczanie ścieków poprzez sedymentację zawiesiny łatwo opadającej jak również wyrównywanie obciążeń spowodowanych nierównomiernym dopływem ścieków. Wstępnie oczyszczone ścieki trafiają do reaktora gdzie są napowietrzane i oczyszczane. Napowietrzanie zaopatruje w tlen mikroorganizmy osadu czynnego rozkładające zanieczyszczenia. Końcowym etapem oczyszczania jest zrzut ścieków oczyszczonych i recylkulacja osadu czynnego oraz odprowadzenie nadmiaru wody za pomocą podnośnika ze sprężonym powietrzem /pompy mamutowej/ na zewnątrz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym /dokumentacji technicznej/ oraz zestawieniu oczyszczalni przydomowych dot. wymaganych przepustowości, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jednakże użyte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jej załącznikach nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający uzna za produkt równoważny oczyszczalnię, która będzie: a/ posiadała minimum trzy komory: -pierwsza komora będzie miała pojemność nie mniejszą niż 2.0 m3 -druga komora będzie miała pojemność nie mniejszą niż 1.0 m3 -trzecia komora będzie miała pojemność nie mniejszą niż 1.0 m3 b/ parametry ścieków oczyszczonych spełniać będą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego /Dz.U. Nr 137, poz. 984/, c/ posiadać montowaną na zewnątrz pompownię ścieków oczyszczonych z PE o średnicy 600 mm wyposażoną w pompę z pływakiem z możliwością pompowania ścieków rurociągiem PE 40 mm do studni chłonnej i na grunt, zamiast umieszczonej wewnątrz oczyszczalni, Dopuszcza się przy stosowaniu produktów równoważnych oczyszczalnie pracujące w technologii osadu czynnego. 3. Wykonawca na zaoferowane przydomowe oczyszczalnie ścieków jest zobowiązany załączyć do oferty deklarację zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 potwierdzonej raportem z badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium. Wykonawca przedłoży dodatkowo: - rysunki oczyszczalni z potwierdzeniem pojemności poszczególnych komór oczyszczalni - opis technologii pracy oczyszczalni oraz określi jednoznacznie typ oczyszczalni przewidziany do montażu na terenie gminy Łubnice z potwierdzeniem przepustowości określonej w dokumentacji technicznej. Wymienione dokumenty podpisane przez producenta oczyszczalni należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia lub zmiany lokalizacji budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w przypadku rezygnacji zainteresowanych przez wskazanie innej lokalizacji w obrębie obszaru realizacji robót. 5. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia: - za wady wbudowanych materiałów - co najmniej 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Wykonawca zobowiąże się przed zakończeniem końcowego odbioru robót, w ramach zaoferowanej ceny, przeszkolić 1 osobę wskazaną przez Zamawiającego w zakresie konserwacji i napraw zamontowanych oczyszczalni. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych /śmieci, gruz i inne/. 11. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do należytego stanu i porządku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości: 80.000,00 PLN 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42 poz 275). 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gminy Łubnice na następujące konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju O/Łubnice, Nr 05851700070060000000260029 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lubnice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach