Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 4754075, 4754074 , fax. 086 4754075
  • Data zamieszczenia: 2011-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Romantyczna 2 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 086 4754075, 4754074, fax. 086 4754075
    REGON: 45001844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szulborze Wielkie w liczbie 127 szt., z czego 120 szt. działających na bazie połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego spełniające warunki i wymogi określone w normie PN 12566-3+A1:2009 oraz 7 szt. na bazie osadnika gnilnego z drenażem rozsączającym spełniające warunki i wymogi określone w normie PN-EN 12566-1:2004/A1:2006. Ponadto: 60 szt. oczyszczalni ma obsługiwać gospodarstwo domowe do 6 RLM 56 szt. oczyszczalni ma obsługiwać gospodarstwo domowe do 8 RLM 4 szt. oczyszczalni ma obsługiwać gospodarstwo domowe do 12 RLM 7 szt. oczyszczalni na bazie osadnika gnilnego z drenażem rozsączającym. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót będące załącznikami do niniejszej SIWZ. Ponieważ projekty techniczne są powtarzalne do niniejszej specyfikacji zostały załączone przykładowe opracowania. Plany sytuacyjne poszczególnych oczyszczalni są dostępne do wglądu w Urzędzie Gminy w Szulborzu Wielkim, ul. Romantyczna 2, pok. nr 6. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty lub aprobaty urządzeń zastosowanych (proponowanych), aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. Wykonawca proponujący urządzenia równoważne powinien wykazać (opisać), że proponowane urządzenia charakteryzują się nie gorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne muszą pracować w tej samej technologii co urządzenia określone w dokumentacji. 3. Stopień oczyszczania ścieków w oczyszczalni musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 roku nr 137 poz. 984 ze zm.). 4. Bioreaktory muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie ustawy z 16 kwietnia 2004r. - o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.) oraz na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010r. Nr 138 poz. 935 ze zm.). oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) poinformowania Zamawiającego o rozpoczęciu robót i do informacji należy dołączyć harmonogram wykonania robót, 2) dostarczenia przed rozpoczęciem robót oświadczenia Kierownika budowy o przejęciu obowiązków, 3) powiadomienia gestorów o rozpoczęciu robót, 4) prowadzenia prac w sposób umożliwiający dojście i dojazd do poszczególnych budynków mieszkalnych, 5) informowania na bieżąco o utrudnieniach w ruchu właścicieli budynków mieszkalnych. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych, 3) oznakowania terenu budowy, 4) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, 5) zapewnienie bieżącej obsługi archeologicznej, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, 8) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 9) uporządkowania terenu budowy do stanu zgodnego z przeznaczeniem, nie gorszego niż przed rozpoczęciem robót, potwierdzonego przez właścicieli danej działki. 10) przeprowadzenia szkolenia przyszłych Użytkowników w zakresie eksploatacji. W ramach przeprowadzonego szkolenia Wykonawca przekaże przyszłym użytkownikom instrukcję obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków. Fakt przeprowadzenia szkolenia oraz przekazania ww. dokumentów powinien być potwierdzony protokolarnie przez przyszłych Użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków. 11) przeprowadzania bez wezwania, co 12 miesięcy (pierwszy przegląd w 12-stym miesiącu od terminu zakończenia realizacji niniejszej umowy) czynności związanych z corocznym przeglądem technicznym wykonanego przedmiotu zamówienia przez okres objęty gwarancją. Przeglądy techniczne mają na celu sprawdzenie poprawności działania urządzeń, wykrycie ewentualnych wad lub usterek, oraz czy Użytkownicy przydomowych oczyszczalni ścieków postępują zgodnie z otrzymaną od Wykonawcy instrukcją eksploatacji i konserwacji. Oryginały protokołów z przeprowadzonych przeglądów technicznych Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugszulborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach