Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 4754075, 4754074 , fax. 086 4754075
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Romantyczna 2 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 086 4754075, 4754074, fax. 086 4754075
    REGON: 45001844800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres przedsięwzięcia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 197 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym na terenie Gminy Szulborze Wielkie o wydajności do 2,55 m3 na dobę wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. bioreaktorami oczyszczalni, rurociągami i armaturą, przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, studniami chłonnymi w nasypie, materiałami elektrycznymi. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa projekt techniczny udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.01.2010 r. do godziny 10:45. 3. W zależności od woli Oferenta, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ostrów Mazowiecka, O/Zaręby Kościelne numer konta: 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4 W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.), do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu, a oryginał złożyć do dnia 26.01.2010 roku do godziny 10:45 razem z ofertą. 5 W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie, d) nie jest wykluczony z postępowania na podst. Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełnia warunki, o jakich mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e) spełnia wymogi SIWZ, f) akceptuje warunki umowy dołączonej do SIWZ, g) działa w branży wykonawstwa wodno-kanalizacyjnego od minimum 3 lat, h) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wybudował co najmniej 50 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (z napowietrzaniem mechanicznym). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III ust. 4. pkt 4.2. niniejszej SIWZ. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wybudowanie w co najmniej 50 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ oraz z oświadczeniem, że roboty, jakie Oferent przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia. 5. Oświadczenie, że przeciwko Oferentowi (właścicielowi firmy lub wspólnikom konsorcjum) nie toczy się postępowanie w sprawach gospodarczych przed organami prokuratury, 6. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do SIWZ, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale. II ust. 4. pkt. 4.1. lit. b. Od wykonawcy wymaga się dysponowania Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sieci sanitarnych. 9. Oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Oferentowi zakończyć budowę do 10 września 2010 roku. 10. Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugszulborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach