Przetargi.pl
Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smaszew

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 793 116 , fax. 632 892 105
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 632 793 116, fax. 632 892 105
    REGON: 52957400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smaszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smaszew” zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania i montażu przydomowej oczyszczalni ścieków, wykonania rurociągów kanalizacyjnych, wykonania i montażu drenażu rozsączającego, oraz wykonania zasilania energetycznego oczyszczalni w miejscowości Smaszew, Gmina Tuliszków, działka nr 176, obręb geodezyjny Smaszew. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie map geodezyjnych do celów projektowych, b) wykonanie badań ustalających warunki geotechniczne posadowienia obiektów, c) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót, d) projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018 poz. 1935), obejmujący wszystkie wymagane branże. e) projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji. Dokumentacja winna być opracowana na podstawie warunków zawartych w uzyskanych opiniach, decyzjach i uzgodnieniach, jak również wynikających z uzgodnień z Zamawiającym, f) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej oraz zatwierdzonym projektem budowlanym wykonanie robót budowlano-montażowych dla Inwestycji, g) poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej, z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, i) wykonanie operatu wodno-prawnego wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnej j) instrukcja obsługi i eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków, k) instrukcja obsługi BHP,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach