Przetargi.pl
Budowa przenośnika narciarskiego na terenie OSR „Góra Dzikowiec” (dz. nr 26 obr. nr 6 Stary Lesieniec w Boguszowie-Gorcach) w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa zimowego placu zabaw na terenie Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego „Góra Dzikowiec”.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przenośnika narciarskiego na terenie OSR „Góra Dzikowiec” (dz. nr 26 obr. nr 6 Stary Lesieniec w Boguszowie-Gorcach) w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa zimowego placu zabaw na terenie Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego „Góra Dzikowiec”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przenośnika narciarskiego na terenie OSR „Góra Dzikowiec” (dz. nr 26 obr. nr 6 Stary Lesieniec w Boguszowie-Gorcach) w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa zimowego placu zabaw na terenie Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego „Góra Dzikowiec”. Realizacja zamówienia dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje między innymi: a) przygotowanie terenu pod posadowienie przenośnika narciarskiego, b) dostawę i montaż przenośnika narciarskiego, c) uporządkowanie terenu, d) uzyskanie odbioru Transportowego Dozoru Technicznego. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu Umowy określają: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Pracownią Projektową KONSTRUKCJON Jacek Stasiak ul. Gen. Wł. Andersa 15, 58-160 Świebodzice. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty i dostawy opisane w przedmiotowych dokumentach, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 4. Ewentualne podane w opisach zawartych w SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. ( Dz.U. z 2016r., poz 1987 ), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2016r., poz. 672), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), 6. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 7. Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 4). 8. Istotne postanowienia dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są w § 17 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Dodatkowe informacje Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest czynnie uczestniczyć w procesie uzyskiwania wszystkich opinii, uzgodnień i decyzji związanych z przedmiotem umowy. b) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy przeprowadzi instruktaż obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń i systemu. 10. Przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym i należy go odczytywać w powiązaniu z SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją techniczną, a wszelkie prace lub czynności nie ujęte w ww. dokumentach, a niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania zamówienia traktowane są jako oczywiste i należy je uwzględnić w ofercie. 11. Wizja lokalna, sprawdzenie dokumentów. W związku z tym, że oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej i/lub po sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach