Przetargi.pl
Budowa przenoski dla kajaków w miejscowości Kozin, Gmina Czarna Dąbrówka

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarnadabrowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przenoski dla kajaków w miejscowości Kozin, Gmina Czarna Dąbrówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zadania pn.: „Budowa przenoski dla kajaków w miejscowości Kozin, Gmina Czarna Dąbrówka”. Zadanie dofinansowane jest ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Pomorskie Szlaki Kajakowe – Rzeka Łupawa – Gmina Czarna Dąbrówka, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działanie 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego na podstawie umowy o dofinasowanie nr RPPM.08.04.00-22-0016/18. 2.Lokalizacja inwestycji przedmiotu zamówienia: - działka nr – 13/1 (stanowi rzekę) oraz działka nr - 228/3 (stanowi tereny leśne), obręb Kozy, miejscowość Kozy, Gmina Czarna Dąbrówka, powiat bytowski, województwo pomorskie. - oznakowanie: • działka nr 7/1 obręb Jasień, (szt. 2.) • działka nr 65 obręb Jasień, (szt. 4) • działka nr 75/2 obręb Otnoga (szt.1), • działka nr 1/1, 1/25 obręb Kozy (szt. 1), • działka nr 14 obręb Kozy (szt.1), • działka nr 256/1, 1/78 obręb Czarna Dąbrówka (szt. 1), • działka nr 1 obręb Podkomorzyce (szt.1), • działka nr 13/1, 228/3 obręb Kozy (szt. 2). 3.Przedmiot zamówienia – zakres prac projektowych i budowlanych obejmuje: 3.1 Zakres usług: • pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, • uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu (w zależności od rodzaju wymaganego prawem dokumentu) na cały zakres prac, w tym uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń, decyzji wynikających z żądania właściwego organu administracji, • sporządzenie dokumentacji projektowej dla przedmiotowego przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych wraz z właściwym wnioskiem, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych. Uzyskanie wszystkich wymagalnych prawem zgód, uzgodnień i decyzji, w szczególności uzyskanie następujących dokumentów: - pozwolenie wodno – prawne na podstawie operatu wodno – prawnego, sporządzonego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, - badania gruntowe – geotechniczne, a także dokumentacja geologiczno – inżynierska w razie konieczności, - uzgodnienie z Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łupawa, - uzgodnienie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Gdańsku, - uzgodnienie z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie w Gdańsku - uzgodnienie z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, - uzgodnienie z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Gdańsku, • wykonanie projektów małej architektury. • wykonanie szczegółowego harmonogramu robót obejmującego m.in.: okresy realizacji poszczególnych etapów wraz z terminami krytycznymi dla terminowego ukończenia inwestycji, wyraźnie wyszczególnione poszczególne funkcje, działania i zadania dla wszystkich głównych operacji i urządzeń, począwszy od momentu złożenia zamówienia do jego końcowego zatwierdzenia i wypełnienia umowy. • sporządzenie dokumentacji projektowej, budowlanej, wykonawczej i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu prac projektowych i budowlanych. • przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu z odpowiednimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opracowaniami nie wymienionymi wyżej koniecznymi do realizacji zamówienia, w wersji papierowej i elektronicznej, z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi oraz normami, i że zostaje wydana w stanie pełnym. Wymaga się, by egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez Organ Administracji Architektoniczno–Budowlanej. Wymagane dostarczenie czterech egzemplarzy projektu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, dokumentacją wykonawczą, kosztorysem, z przedmiarem oraz płytami CD/DVD, zawierających zapis w/w dokumentacji. • opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich innych dokumentów, opracowań do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w formie papierowej oraz na nośniku CD/DVD 4. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: 1) ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych (w zależności od rodzaju wymaganego prawem dokumentu), wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, dokumentacji i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego. 2) ETAP II – ROBOTY BUDOWLANE. 5. Stan projektowany 1) Celem przedsięwzięcia jest realizacja przenoski na rzece Łupawa w miejscowości Kozin. Docelowo teren wokół będzie zagospodarowany obiektami oraz przestrzenią o charakterze rekreacyjnym. Projektowane elementy pozwolą na bezpieczne wykorzystanie terenu przeznaczonego na trasę przenoski kajakowej pozwalającej na pokonanie przeszkody na rzece. Inwestycja znajduje się na terenie cennym przyrodniczo: Natura 2000 Dolina Łupawy PLH220036, Dolina Słupi PLB2200002, część szlaku na terenie Parku Krajobrazowego Dolina Słupi. 2) Wymaga się, aby nowa infrastruktura komunikacyjna, tj. ciąg pieszy na dz. nr 228/3 została wykonana z materiałów naturalnych, stabilizowanych oraz wodoprzepuszczalnych. Ingerencja w roślinność wiązać się będzie z oczyszczeniem rzeki na odcinku za jazem po lewej stronie rzeki w minimalnym stopniu, tylko tyle ile wymagało będzie posadowienie i montaż pomostu. Nie przewiduje się wycinki drzew ani krzewów. Wszystkie prace w pobliżu drzew należy prowadzić ręcznie, aby nie uszkodzić ich systemu korzeniowego. 3) Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: a) pomostu pływającego: - brzeg rzeki przeznaczony pod wykonanie pomostu należy udrożnić poprzez usunięcie istniejących kamieni, roślinności, mułu i innych zanieczyszczeń, - wyposażyć pomost w urządzenia bezpieczeństwa wodnego (koło ratunkowe, knagi itp.), - pomost wykonać z materiałów typu tworzywo sztuczne (np. drewnopodobnych, kompozytowych), - należy uwzględnić ukształtowanie terenu i warunki hydrologiczne, tj. zmienność poziomu wody, położenie w stosunku do brzegu, stromość zejścia do wody, długość linii brzegowej, szybkość nurtu, grubość pokrywy lodowej itp., b) schodów terenowych przy pomoście pływającym: - dwa lub trzy stopnie wzdłuż pomostu pływającego należy uwzględnić ukształtowanie terenu i warunki hydrologiczne, c) ciągu pieszego – wyznaczenie ścieżki: - z materiałów przepuszczalnych typu tłuczeń, d) zabezpieczenia kompleksu leśnego – ogrodzenie z bramą: - zapewniające bezpieczeństwo turystom, zwłaszcza dzieciom, odgradzając kompleks leśny od miejsca zagospodarowania turystycznego, - z materiałów typu siatka wys. min. 160 cm wraz z bramą, e) zabezpieczenia wejście na obiekt hydrotechniczny – jaz - zapewniające bezpieczeństwo turystom, zwłaszcza dzieciom, odgradzając obiekt hydrotechniczny od miejsca zagospodarowania turystycznego, - z materiałów typu siatka wys. min 160 cm wraz z furtką, f) zabezpieczenia miejsca poboru wody dla gospodarstwa rybackiego - zapewniające bezpieczeństwo turystom, zwłaszcza dzieciom, odgradzając pobór wód od miejsca zagospodarowania turystycznego - z materiałów typu siatka wys. min 160 cm wraz z furtką, g) wykonanie wzmocnienia muru oporowego: - należy wykonać ekspertyzę techniczną stanu istniejącego muru wzdłuż granicy pomiędzy działkami 1/5 a 3/3, h) schodów metalowych z poręczą od strony rzeki: - wykonanie schodów metalowych z poręczą od strony rzeki (zabezpieczenie przed upadkiem z wysokości do rzeki), zlokalizowanych przy jazie nie ingerujących w konstrukcję jazu oraz nie naruszających narzuconych głazów oraz kamieni znajdujących się za jazem i tym samym podtrzymujących w naturalny sposób jaz. i) rynny do spuszczania kajaków: - z materiałów tworzyw sztucznych (np. drewnopodobnych, kompozytowych), j) pomostu (pływającego lub stałego): - brzeg rzeki przeznaczony pod wykonanie pomostów należy udrożnić poprzez usunięcie istniejących kamieni, roślinności, mułu i innych zanieczyszczeń. - z materiałów tworzyw sztucznych (np. drewnopodobnych, kompozytowych), - należy uwzględnić ukształtowanie terenu i warunki hydrologiczne, tj. zmienność poziomu wody, położenie w stosunku do brzegu, stromość zejścia do wody, długość linii brzegowej, szybkość nurtu, grubość pokrywy lodowej itp., k) elementów małej architektury: - kosz na śmieci – składający się z pojemnika oraz stelaża, stelaż z elementów drewnianych osadzonych na betonowych fundamentach, pojemnik dostosowany do umieszczenia worka foliowego na śmieci, wyposażony w klapę chroniącą zawartość przed zwierzętami, wydzielaniem zapachów oraz warunkami atmosferycznymi, - tablica informacyjno – promocyjna – zgodnie z wytycznymi dot. oznakowania kajakowego, dojazdów i tablic informacyjno – promocyjnych wraz z opisem wymagań konstrukcyjnych w oparciu o wymagania w zakresie wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z oznakowaniem drogowym, wodnym i tablic informacyjno – promocyjnych, 4) Charakterystyka dotycząca oznakowania: a) tablica informacyjno – promocyjna, wymiar 1600 mm na 900 mm, - zastosowane do tablicy materiały powinny posiadać wydłużony okres trwałości oraz odporność na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych (deszcz, słońce, mróz, itp.) - winna być zabezpieczona laminatem UV w celu zachowania kolorów oraz przystosowana do czyszczenia z graffiti, - fundamenty pod konstrukcje wsporcze należy wykonać zgodnie z obliczeniami z betonu lub betonu zbrojonego co najmniej c16/20, - posadowienie fundamentów należy wykonać na głębokość poniżej przemarzania gruntu, natomiast powierzchnie betonowe na styku z gruntem odpowiednio zabezpieczyć przed wilgocią (min. 100 cm poniżej poziomu terenu dla tablic wolnostojących), - konstrukcje wsporcze tablicy informacyjno – promocyjnych należy wykonać z kompozytu o kolorystyce i fakturze drzewa, dobranego w sposób zapewniający najwyższą trwałość konstrukcji, odporność na warunki atmosferyczne, ochronę przed promieniowaniem UV oraz korozją, - należy zaprojektować słup w sposób estetyczny z uwzględnieniem eliminacji ognisk korozyjnych wewnątrz jak i zewnątrz konstrukcji oraz w miejscach łączenia z tablicą informacyjną, - słupy do tablic informacyjnych o dł. 2 m. nad poziomem gruntu wykonać z rury stalowej, należy użyć słupków stalowych z rur cynkowanych ogniowo, takich jak stosowane do znaków drogowych. Średnica rur min. 60,3 mm i grubość ścianki min. 2,9 mm, minimalna grubość powłoki cynku 80 mikronów, - tarcze tablic informacyjno – promocyjnych należy wykonać z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,5 mm pokrytej laminatem odpornym na promieniowanie UV. Grubość warstwy powłoki cynkowej należy dobrać zgodnie z obowiązującą normą. Należy mocować tablice w sposób niewidoczny(od strony lica) do konstrukcji wsporczych. Tablice powinny posiadać folię anty – graffiti. Krawędzie tarczy znaku muszą być usztywnione na całym obwodzie. Konstrukcja powinna być potwierdzona w sposób uniemożliwiający odkręcenie tablicy przez osoby postronne. b) tablica UE (informacyjna i pamiątkowa): - jednostronna tablica o wymiarach wys. 80 cm; szer.120 cm, - wykonana na podkładach z blachy ocynkowej, wydruk solwentowy, laminowany, - tablica musi posiadać stelaż do zamontowania w gruncie, - tablica musi być wykonana zgodnie z wymaganiami IZ dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektuwielkość i treść do uzgodnienia z Inwestorem, - napisy na tablicy muszą być wykonane w sposób czytelny i trwały. Wymagana jest czcionka UBUNTU, - tablica powinna być wykonana z materiału odpornego na czynniki atmosferyczne, - treści i logotypy graficzne do uzgodnienia z Zamawiającym. 5) Oznakowanie wodne – lokalizacja oraz grafika zgodna z PFU – załącznik nr 8 do SIWZ, - znaki wodne, wymiar 600 mm na 750 mm, - zastosowane do tablic materiały winny posiadać wydłużony okres trwałości oraz odporność na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych (deszcz, słońce, mróz itp.), - winny być zabezpieczone laminatem UV w celu zachowania kolorów oraz przystosowane do czyszczenia z graffiti, - fundamenty pod konstrukcje wsporcze wskazuje się wykonać zgodnie z obliczeniami z betonu lub betonu zbrojnego o klasie co najmniej C 16/20, - posadowienie fundamentów należy wykonać na głębokość poniżej przemarzania gruntu, natomiast powierzchnie betonowe na styku z gruntem odpowiednio zabezpieczyć przed wilgocią (min. 100 cm poniżej poziomu terenu dla tablic wolnostojących), - konstrukcje wsporcze znaków wodnych proponuje się wykonać zgodnie z obowiązującymi normami ze stalowych rur ocynkowanych. Tarcze znaków wodnych powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami z blachy ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm. Lico znaku powinno być wykonane z samoprzylepnej folii odblaskowej. Znak powinien posiadać folię anty – graffiti.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45248300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 15.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 15.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 15.3.1. Pieniądzu 15.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 15.3.3. gwarancjach bankowych, 15.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 15.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2020 poz. 299) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BS Łeba Odział w Czarnej Dąbrówce, nr konta 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: „Budowa przenoski dla kajaków w miejscowości Kozin, Gmina Czarna Dąbrówka”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium znajdują się w pkt. 15 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp - załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp, art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach