Przetargi.pl
Budowa przegród ogniowych w ZLU Podhale Nr postępowania 22 ZP 2010

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przegród ogniowych w ZLU Podhale Nr postępowania 22 ZP 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie kodu CPV : 45.34.30.00-3 roboty instalacyjne przeciwpożarowe. 45.34.31.00-4 roboty w zakresie umocnień przeciwpożarowych. 2. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na przystosowaniu obiektu do wymagań ochrony przeciwpożarowej tj. budowa przegród ogniowych, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i oddymiania klatek schodowych w ZLU Podhale z siedzibą w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania projektu. Projekt do wglądu u Lesława Olszewskiego przy ulicy Zdrojowej 6 w 78-230 Połczyn Zdrój od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, telefon 094 366 24 24, 600 913 733 e-mail: dt@uzdrowisko-polczyn.pl w siedzibie Zamawiającego. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz uzgodnienia w zakresie zgodności tej dokumentacji z obowiązującymi przepisami, z organem Straży Pożarnej. 3. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 2a i 2b do SIWZ Formularz cenowy przedmiar robót. 4. Wymagany okres gwarancji : 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 5. Warunki płatności: przelew na rachunek Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru robót podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę oraz dokumentacja powykonawcza o której mowa w III ust 2.1 SIWZ. 5.1 Zapłata I raty faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy podane w fakturze w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę. 5.2. Płatność nastąpi w sześciu miesięcznych, nieoprocentowanych ratach. 5.3. Płatność kolejnych rat nastąpi w odstępach 30 dni od daty wymagalności poprzedniej raty. 5.4. Wysokość poszczególnych rat : Rata numer 1 w wysokości 14 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie:) Rata numer 2 w wysokości 7 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie) Rata numer 3 w wysokości 7 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie) Rata numer 4 w wysokości 24 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie) Rata numer 5 w wysokości 24 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie) Rata numer 6 w wysokości 24 % kwoty o której mowa w §4 ust.1.3 umowy tj złotych brutto (słownie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych (cztery tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 18.08.2010 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach