Przetargi.pl
„Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”

GMINA HYŻNE ogłasza przetarg

  • Adres: 36-024 Hyżne, 103
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172304564 , fax. 17 229 50 01
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA HYŻNE
    103
    36-024 Hyżne, woj. podkarpackie
    tel. 0172304564, fax. 17 229 50 01
    REGON: 690582080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane wykończeniowe stanowiące II i III etap opisany w dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: „Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”. Zamówienie nie dotyczy etapu IV stanowiącego roboty wykończeniowe i wyposażenie w pomieszczeniach przeznaczonych na żłobek oraz montażu opraw oświetleniowych w tych pomieszczeniach, zlokalizowanych w przyziemiu budynku zgodnie z załącznikami graficznymi w których wskazano zakres wyłączenia.Inwestycja realizowana będzie na działce nr ewid. 3088/9 w m. Hyżne, której powierzchnia wynosi 0.1962 ha. Zakres robót budowlanych (roboty wykończeniowe) obejmuje m.in.: 1. Posadzki (izolacje przeciwwilgociowa i termiczna, wylewki, płytki i wykładziny, wycieraczki systemowe);2. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów (tynki, obudowa k-g, sufity podwieszane, szpachlowanie, malowanie);3. Stolarka drzwiowa wewnętrzna; 4. Balustrady, parapety, pergola;5. Windy (osobowa i gastronomiczna);6. Elewacje budynku (izolacja termiczna, tynki, logo, zadaszenia);7. Taras zielony;8. Rolety zewnętrzne;9. Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku (dojścia i schody, parking, znajdy, mury oporowe, ogrodzenie, nasadzenia, trawniki);10. Wyposażenie pomieszczeń (zaplecze kuchenne, zmywalnia, pomieszczenia techniczne, sanitariaty, pomieszczenia socjalne, śmietnik, komunikacja i klatka schodowa, pomieszczenia administracyjne, magazyny, sale dydaktyczne, sala wielofunkcyjna);11. Osprzęt i biały montaż urządzeń instalacji: wod – kan, co – cwu, elektronicznej oraz gazowej;12. Instalacje: hydrantowa, wentylacyjna, klimatyzacji, teletechniczna (w tym m.in. monitoring, system wejść/wyjść), fotowoltaiczna;13. Kotłownia gazowa;14. Zbiorniki na wody opadowe.Szczegółowy zakres robót określają: a) Dokumentacja projektowa,b) Projekt wykończenia wnętrz,c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),d) Przedmiary robót dla wszystkich branż – stanowiące jedynie formę pomocniczo-informacyjną.Projekty budowlane, projekty branżowe, projekt wykończenia wnętrz oraz specyfikacje techniczne stanowią integralną część SWZ. Uwaga: Z zakresu prac do wyceny należy wyłączyć pomieszczenia w przyziemiu:0.1 W Wiatrołap 0.2 K Komunikacja0.14 SW Sala wielofunkcyjna 0.15 SW Sala wielofunkcyjna0.16 S1 Sanitariaty0.17 S2 Sanitariaty0.18 M Magazyn0.19 M2 MagazynW zakresie obejmującym:Elektrykę – montaż opraw oświetlenia użytkowego wskazanych pomieszczeń.Budowlane roboty – wykończenie ścian (tynkowanie, malowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie płytek), wykończenie podłóg (m.in. układanie płytek, cokolików, wykładzin), montaż i malowanie sufitów, montaż stolarki wewnętrznej, zakup i montaż wyposażenia.Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościWadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Hyżne Bank Spółdzielczy w Błażowej oddział Hyżne nr rachunku: 06 9158 1011 2002 2000 0013 0005 Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103 ,036-024 HyżneZ treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:- 1 robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa budynku użyteczności publicznej lub roboty wykończeniowe budynku użyteczności publicznej * o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto);UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.* budynek użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U.2022.1225 z dnia 2022.06.09)b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane* :- 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności konstukcyjno – budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220).- 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności sanitarnej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220).- 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności instalacyjnej (branży elektrycznej), o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach