Przetargi.pl
Budowa przedszkola w Niechciach

Gmina Rozprza ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, ul. 900-lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496574, 6496108 w. 14 , fax. 446 158 006
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
    ul. 900-lecia 3
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, fax. 446 158 006
    REGON: 59064800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola w Niechciach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy przedszkola w Niechcicach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, placem zabaw, wewnętrznym układem komunikacyjnym i niezbędnymi miejscami parkingowymi oraz wszystkimi pracami, które umożliwią użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Projektowany obiekt zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1280 obr. Niechcice. Miejsca postojowe zlokalizowane są na działkach wzdłuż istniejących jezdni na działkach nr ewid. 1276 i 1278 obr. Niechcice. Budynek przedszkola został zaprojektowany jako obiekt wolnostojący, parterowy i niepodpiwniczony. Program funkcjonalny obiektu jest dostosowany do potrzeb 125 dzieci oraz 22 osób obsługi. Dzieci będą przebywać w pięciu salach zajęć z podziałem na grupy wiekowe – każda maksymalnie po 25 dzieci. Sale wyposażono w łazienki dla dzieci oraz pomieszczenia magazynowe. W obiekcie wydzielono salę wielofunkcyjną umożliwiającą organizację zajęć rytmiczno-ruchowych oraz organizację przedstawień okolicznościowych. Przedszkole będzie posiadać własną kuchnię z odrębnym wejściem. Dla personelu przedszkola zaprojektowano pomieszczenia biurowo-socjalne. Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) przygotować plac budowy (w tym organizacja ruchu w otoczeniu budowy, wdrożenie organizacji ruchu na czas budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej), 2) wykonać demontaż istniejącego ogrodzenia, 3) wybudować budynek przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodno – kanalizacyjną, elektryczną [tablic rozdzielczych obiektu, oświetleniową, gniazd wtyczkowych, zasilającej urządzenia wentylacyjne i grzewcze, odgromową, monitoringu CCTV, alarmową SSWiN, połączeń ekwipotencjalnych)], centralnego ogrzewania wraz z kotłownią na opał stały (pellet drzewny), instalację wentylacji mechanicznej (układy wentylacyjne wraz z centralami wentylacyjnymi) i telefoniczną, 4) wybudować przyłącze kanalizacji sanitarnej oraz przyłącze wodociągowe, 5) wybudować wewnętrzny układ komunikacyjny wraz z miejscami postojowymi oraz zatoki postojowe wzdłuż jezdni, 6) wybudować instalację zewnętrzną – oświetlenie terenu, 7) wybudować plac zabaw z nawierzchnią bezpieczną, 8) wybudować ogrodzenie wraz z bramami i furtkami 9) opracować świadectwo charakterystyki energetycznej i instrukcję p.poż. 10) wykonać dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz.), 11) pozyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu, 12) przygotować i przekazać Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IZP.271.1.15.2019 budowa przedszkola w Niechcicach”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy, do pokoju nr 17 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie zamawiający wymaga aby w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja, że dotyczy on oferty podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, a wadium wpłacone w banku uważa się za wniesione w sposób nieprawidłowy, gdyż nie jest wpłacone przelewem. Zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 7b oferta wykonawcy, który wpłaci wadium w banku podlegać będzie odrzuceniu, gdyż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1) do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt. 1 – 4, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, że nie podlega wykluczeniu i załączniku nr 3 do SIWZ, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp); 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia; 3) zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w załączniku nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 1.1); 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1); 5) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 6) kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną na podstawie załączonych przedmiarów robót. Zamawiający wymaga, aby w opracowanych metodą uproszczoną kosztorysach ofertowych zostały podane: - stawki robocizny kosztorysowej Rg (zł), - wskaźniki narzutów kosztów pośrednich Kp (%), - wskaźniki narzutów zysku Z (%), - wskaźniki narzutów zakupu materiałów Kz (%). 7) oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy, do pokoju nr 17 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 8) zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale wg załącznika nr 6 (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp); W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby; 10) w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu może być jeden z tych wykonawców; 11) jeżeli osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach