Przetargi.pl
Budowa Przedszkola Samorządowego w miejscowości Sierakowice

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83340 Sierakowice, ul. Lęborska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 819 500 , fax. 586 819 575
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30
    83340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 586 819 500, fax. 586 819 575
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola Samorządowego w miejscowości Sierakowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku usługowego (usługi oświaty) – przedszkola (osiem oddziałów) wraz z częścią socjalno-biurową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. Inwestycja będzie realizowana przy ulicy Spacerowej w Sierakowicach, na działce nr 1423 (budynek) i działce drogowej 520/21 (przyłącza wraz z dowiązaniem wewnętrznego układu komunikacyjnego do istniejącego układu drogowego), obręb: Sierakowice (0013), Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie. Budynek Przedszkola Samorządowego będzie obiektem 2-kondygnacyjnym, niskim, niepodpiwniczonym, z dachem dwuspadowym i kalenica równoległą do ulicy Spacerowej. Po stronie zachodniej nad fragmentem parteru budynku znajdywać się będzie stropodach użytkowy, na którym zlokalizowany zostanie plac zabaw. Przedmiotowy budynek mieścić będzie osiem sal dziennego pobytu dla grup przedszkolnych wraz z niezbędnymi pomieszczeniami dodatkowymi (pomieszczenia na zabawki, pomieszczenia składowania łóżek, sanitariaty). Dodatkowo w budynku znajdywać ma się blok pomieszczeń biurowych i administracyjnych dla kadry pedagogicznej oraz pomieszczenia socjalne. Natomiast w części zachodniej zaplecze gastronomiczne dla cateringu oraz sala gimnastyczna. Lokalizacja pomieszczeń na parterze: - strefa wyjściowa po stronie północnej wraz z szatniami dla dzieci oraz pracowników, toalety ogólnodostępne, - pomieszczenia administracyjne dla personelu pedagogicznego po stronie wschodniej, - 4 sale dziennego pobytu wraz z przynależnymi do nich pomieszczeniami zabawek, składowania łóżek oraz toaletami dla podopiecznych – po stronie południowej budynku. Z przedmiotowych sal przewidziano możliwość bezpośredniego wyjścia na przyległy plac zabaw, - sala gimnastyczna po stronie południowo-zachodniej, - pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym dla pracowników oraz zaplecze dla cateringu zapewniającego żywienie dla podopiecznych po stronie północno-wschodniej budynku. Z pomieszczeń przeznaczonych dla cateringu zapewniono bezpośrednie wyjście na zewnątrz budynku, gdzie znajduje się parking dla pracowników i plac postojowy dla dostaw, - pomieszczenia techniczne do obsługi pomp ciepła, pomieszczenie elektryczne, serwer i gospodarcze. Lokalizacja pomieszczeń na piętrze: - holl wraz z klatką schodową i windą, - pomieszczenia dydaktyczne dla personelu przedszkolnego oraz pomieszczenie zajęć plastycznych – po stronie północnej budynku, przeznaczone do pobytu czasowego, - 4 sale dziennego pobytu wraz z przynależnymi do nich pomieszczeniami zabawek, składowania łóżek oraz toaletami dla podopiecznych – po stronie południowej budynku. Dostęp do placu zabaw dla podopiecznych (zaprojektowany jako stropodach użytkowy po stronie zachodniej) przewidziano pośrednio, poprzez komunikację ogólną – korytarz, - toalety dla kadry pedagogicznej. Komunikacja: Wejście główne do budynku po stronie północnej budynku, od strony ulicy Prusa. Dodatkowo w budynku znajdować się będą dwa wejścia do pomieszczeń technicznych (po stronie wschodniej i zachodniej) oraz niezależne wejście do strefy cateringu po stronie zachodniej. Komunikację poziomą stanowią korytarze oraz strefa wejściowa na parterze, skąd dostępne są pomieszczenia szatni. Komunikacja pionowa w budynku odbywa się wydzieloną klatką schodową i windą. Charakterystyczne parametry techniczne: Wysokość budynku do kalenicy: 11,12 m, Poziom posadzki parteru: 212,50 m n.p.m, Ilość kondygnacji nadziemnych: 2, Ilość kondygnacji podziemnych: 0, Kubatura budynku: 7993 m³. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przy kalkulacji oferty uwzględnić możliwość dokonania płatności końcowej przez Zamawiającego w wysokości 3 000 000,00 zł w roku 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.18.2017 / na Budowę Przedszkola Samorządowego miejscowości Sierakowice”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiającego zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium zostanie załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (można wykorzystać załącznika nr 7 do SIWZ) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach