Przetargi.pl
Budowa Przedszkola Samorządowego przy ul. Szkolnej w Celestynowie

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola Samorządowego przy ul. Szkolnej w Celestynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Samorządowego przy ul. Szkolnej w Celestynowie. 2.Budynek przedszkola to obiekt wolnostojący, parterowy z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony w zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót; 2.1 Budowa przedszkola Parametry budynku: a) powierzchnia zabudowy 1.338,33 m2; b) powierzchnia użytkowa 1.423,10 m2; c) kubatura budynku brutto 7.990,00 m3; d) ilość sal 7; e) sala ruchu i zabaw 1; f) ilość dzieci 175; g) ilość kondygnacji 2; 2.2 Przygotowanie terenu pod budowę (w tym zabezpieczenie terenu budowy, zalecana obsługa komunikacyjna od ul. Otwockiej na teren budowy); 2.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku; 2.4 Wykonanie ław, stóp i ścian fundamentowych; 2.5 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; 2.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku; 2.7 Wykonanie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, podjazdów; 2.8 Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych; 2.9 Wykonanie kominów; 2.10 Wykonanie dachu; 2.11 Wykonanie stolarki i ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej; 2.12 Wykonanie posadzek i izolacji podposadzkowych; 2.13 Wykonanie tynków i okładzin; 2.14 Wykonanie ocieplenia; 2.15 Wykonanie opaski wokół budynku; 2.16 Wykonanie kotłowni; 2.17 Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz przyłączami; 2.18 Wykonanie instalacji gazowej; 2.19 Wykonanie instalacji C.O. i C.T.; 2.20 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 2.21 Wykonanie instalacji elektrycznej; 2.22 Wyposażanie pomieszczeń oraz kuchni; 2.23 Wykonanie dojść i dojazdów, miejsc postojowych - parkingi, miejsca składowania odpadów komunalnych, drogi pożarowej; 2.24 Uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: 3.1 Przedmiar robót - roboty budowlane; 3.2 Przedmiar robót - instalacje elektryczne; 3.3 Przedmiar robót - instalacje wod-kan; 3.4. Przedmiar robót - instalacja C.O. i C.T; 3.5 Przedmiar robót - Instalacja gazowa; 3.6 Przedmiar robót - Instalacja wentylacji mechanicznej; 3.7 Przedmiar robót - Kotłownia; 3.8 Przedmiar robót - infrastruktura techniczna (część - w zakresie wykonania przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, drogi, chodniki, alejki) 3.9 Technologia kuchni; 3.10 Wyposażenie przedszkola. 4. Sposób wykonania robót budowlanych, instalacji, montażu urządzeń określają: 34.1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - część ogólnobudowlana; 4.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - roboty elektryczne; 4.3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - roboty sanitarne; 5. Szczegółowe rozwiązania techniczne zawiera projekt budowlany Przedszkola Samorządowego w Celestynowie przy ul. Szkolnej zatwierdzony decyzją Nr 1232P 2014 z dnia 15.12.2014 roku Starosty otwockiego, w którego skład wchodzą: 5.1 Architektura; 5.2 Konstrukcja; W tym zamienne rysunki architektury i konstrukcji projektu budowlanego; 5.3 Instalacje sanitarne; 5.4 Instalacje elektryczne; 5.5 Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej; 5.6 Projekt budowlany technologii kuchni; 5.7 Projekt budowlany zagospodarowania terenu. Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu dwóch wariantów kolorystki elewacji zewnętrznej oraz dwóch wariantów kolorystyki i wyposażenia pomieszczeń przedszkola z podaniem danych technicznych i danych jakościowych użytych materiałów wykończeniowych. 6. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji elewacji zewnętrznej oraz kolorystyki i wyposażenia pomieszczeń Wykonawca ma prawo przystąpić do dalszej realizacji prac objętych koncepcją. 7. Przewiduje się płatność Wykonawcy za realizację niniejszego zamówienia w 10 transzach: jedna transza w roku 2015, sześć transz w roku 2016 i trzy transze w roku 2017, w roku 2015 wartość robót wynikających z przedłożonej faktury nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia, w roku 2016 łączna wartość robót wynikających z przedłożonych faktur nie może przekroczyć 45% wartość zamówienia brutto, ostatnia faktura nie może być mniejsza niż 10% wartości zamówienia brutto oraz musi zostać wystawiona po uzyskaniu przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. przy czym: 7.1. Pierwsza faktura zostanie wystawiona za wykonanie robót ziemnych oraz elementów konstrukcyjnych budynku tj. ław i stóp fundamentowych, ścian fundamentowych, przyłączy wod-kan.; 7.2. Druga faktura zostanie wystawiona za wykonanie podłogi na gruncie, ścian i ścianek; 7.3.Trzecia faktura zostanie wystawiona za wykonanie stropów, schodów wewnętrznych i zewnętrznych, podjazdów i kominów; 7.4. Czwarta faktura zostanie wystawiona za wykonanie dachu z pokryciem; 7.5. Piąta faktura zostanie wystawiona za wykonanie stolarki i ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej; 7.6. Szósta faktura zostanie wystawiona za wykonanie posadzki i izolacji posadzkowych; 7.7.Siódma faktura zostanie wystawiona za wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i zewnętrznych oraz opaski; 7.8. Ósma faktura zostanie wystawiona za wykonanie instalacji sanitarnych; 7.9. Dziewiąta faktura zostanie ustawiona za wykonanie instalacji elektrycznych; 7.10.Dziesiąta faktura zostanie wystawiona za wyposażenie kuchni i pomieszczeń oraz zagospodarowanie terenu. 8. Rozliczenia wskazane powyżej są narzędziem pomocniczym służącym do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego a poszczególne prace mogą zmieniać się w kolejności fakturowania. 9. W terminie do 30 czerwca 2017 roku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu prawomocne pozwolenie na użytkowanie obiektu. 10. Do dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia budowy. Ubezpieczenie musi obejmować roboty o wartości co najmniej wskazanej w umowie i być utrzymane przez okres obowiązywania umowy. 10.11. Polisa musi obejmować szkody, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków. W szczególności ubezpieczenie musi obejmować: a) odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków osób uprawnionych i nieuprawnionych (trzecich) do przebywania na terenie wykonywania robót, b) ryzyka robót budowlano-montażowych - ubezpieczenie mienia Zamawiającego przed wszelkimi szkodami i zdarzeniami losowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Budowa Przedszkola Samorządowego przy ul. Szkolnej w Celestynowie. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku Zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj.: 6.1. Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.3. Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach