Przetargi.pl
Budowa przedszkola publicznego w Lipcach Reymontowskich w technologii pasywnej.

Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-127 Lipce Reymontowskie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 316 197 , fax. 468 316 268
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
    ul. Reymonta 24
    96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
    tel. 468 316 197, fax. 468 316 268
    REGON: 75014830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola publicznego w Lipcach Reymontowskich w technologii pasywnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie pasywnego budynku przedszkola publicznego przy ul. Nowickiej w Lipcach Reymontowskich w ramach projektu: „Budowa przedszkola publicznego w Lipcach Reymontowskich w technologii pasywnej” zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Obiekt po wybudowaniu ma spełniać następujące kryteria stawiane budynkom pasywnym: 1) wskaźnik zapotrzebowania energii pierwotnej dla sumy wszystkich celów bytowych (ogrzewanie, przygotowywanie c.w.u., energia elektryczna) nie może przekraczać 120 kWh/( m2a), z zastrzeżeniem, że obiekt musi spełniać wymagania stawiane przy certyfikacji budynków pasywnych aktualne na dzień certyfikacji, 2) zapotrzebowanie na energię niezbędną do ogrzania jednego metra kwadratowego powierzchni, podczas jednego sezonu grzewczego na poziomie ok. 15 kWh/( m2·rok), 3) współczynnik przenikania ciepła U dla przegród zewnętrznych nieprzeźroczystych (dach, ściany, podłoga na gruncie) mniejszy niż 0,15 W/( m2·K), 4) szczelność powłoki zewnętrznej budynku, sprawdzona przy pomocy testu ciśnieniowego, podczas badania przy różnicy ciśnienia zewnętrznego i wewnętrznego wynosząca 50 Pa, krotność wymiany powietrza nie powinna przekraczać 0,6 h-1, 5) przegrody zewnętrzne wykonane w taki sposób, aby maksymalnie zredukować mostki termiczne, 6) ślusarka okienna oraz drzwiowa montowana w systemie „ciepłego montażu”, 7) okna oraz witryny o współczynniku przenikania ciepła U poniżej 0,8 W/( m2·K) dla ramy i przeszklenia, całkowitej przepuszczalności energii promieniowania słonecznego dla przeszklenia g≥50%, 8) drzwi zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła U poniżej 0,7 W/( m2·K), 9) wydajność rekuperatora, stosowanego do odzysku ciepła z wentylacji, powyżej 75%, 10) rekuperator ciepła wspomagany gruntowym wymiennikiem ciepła, 11) ograniczenie strat ciepła w procesie przygotowania i zaopatrzenia w ciepłą wodę użytkową, 12) ograniczenia zużycia ciepłej oraz zimnej wody, 13) efektywne wykorzystanie energii elektrycznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 2) pozyskanie map do celów projektowych, 3) opracowanie koncepcji budynku oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji, 4) wykonanie badań geologicznych gruntu, 5) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (po 5 egz. oraz w wersji elektronicznej) na podstawie uzgodnionej koncepcji i uzyskania dla niej wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, 6) sporządzenie projektów wykonawczych, projektu technologii kuchni, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru robót i kosztorysu (po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), 7) uzyskanie pozytywnej opinii dokumentacji projektowej dla budynku pasywnego wystawionej przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej lub innej niezależnej instytucji posiadającej akredytacje do opiniowania projektów w zakresie rozwiązań energetycznych w budownictwie, 8) uzyskanie pozwolenia na budowę, 9) dokonanie wszystkich czynności formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji (uzgodnienia, zgłoszenia, nadzory itp.), 10) zakup niezbędnych urządzeń, materiałów i ich dostawa, 11) wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego, 12) wybudowanie kompletnego obiektu objętego dokumentacją projektową, 13) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i uruchomień instalacji, 14) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych do uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu operatorowi sieci dystrybucyjnej OSD po jej wybudowaniu, 15) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 16) uzyskanie dla wybudowanego budynku certyfikat budynku pasywnego wystawiony przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej lub innej niezależnej instytucji posiadającej akredytacje do przeprowadzenia certyfikacji budynków pasywnych w Europie (Zamawiający zwraca uwagę na konieczność uwzględniania i wykonywania „na bieżąco” przez Wykonawcę czynności wymaganych w kryteriach certyfikacji budynku pasywnego w całym okresie realizacji inwestycji, zgodnie z wymaganiami jednostki certyfikującej), 17) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 18) przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem, 19) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem, 20) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 21) pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowego projektu i wprowadzanie niezbędnych zmian w czasie realizacji budowy, koniecznych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, 22) wykonanie na zewnętrznej elewacji budynku tablicy przedstawiającej zasadę działania budynku pasywnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Program funkcjonalno-użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w pkt 7.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieni pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 9.1. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy); 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Oświadczenie wg załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach