Przetargi.pl
Budowa przedszkola przy ul. Zdrowej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie wraz z niezbędną infrastrukturą

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 04
  • Data zamieszczenia: 2016-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Franciszka Klimczaka 2 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 04
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola przy ul. Zdrowej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie wraz z niezbędną infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola publicznego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr ew. 102/2 z obrębu 1-10-25 przy ul. Zdrowej w Dzielnicy Wilanów. Przedmiot zamówienia został opisany dokumentacją projektową autorstwa pracowni architektonicznej Tremend Construction Sp. z o.o. w tym projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ), wzorem umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) realizację dwukondygnacyjnego budynku przedszkola 10-cio oddziałowego przeznaczonego dla 250 dzieci w wieku 3-5 lat wraz z niezbędną infrastrukturą. Częściowo podpiwniczony z pomieszczeniami obsługi technicznej. Parter i piętro przeznaczono dla funkcji podstawowej. Projektowany budynek jest jednopiętrowy z częściowym podpiwniczeniem w środkowej części. Część piwniczna została posadowiona na płycie fundamentowej ze względu na wysoki poziom wód gruntowych. Płyta fundamentowa wraz ze ścianami żelbetowe. Stropy kondygnacji nadziemnych opierają się na ścianach murowanych z rdzeniami żelbetowymi, słupami oraz ścianami żelbetowymi. Stropy zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne o grubości 22cm. Na 8 osi budynku przewidziano dylatację opartą na elementach ślizgowych. Konstrukcja stropodachu to płyta żelbetowa gr.22cm na której projektuje się daszki trójkątne wg projektu architektury. W budynku przewidziano dwie klatki schodowe oraz windę. Zaprojektowano również budynek gospodarczy oraz budynek kotłowni o prostej konstrukcji. Budynki posadowiono na ławach fundamentowych oraz zadaszono więźbą dachową o konstrukcji drewnianej wspartej na wieńcach żelbetowych w przypadku kotłowni oraz płycie stropowej żelbetowej w przypadku budynku gospodarczego. Charakterystyczne parametry techniczne: Główne wymiary liniowe budynku przedszkola: Długość elewacji północno- zachodniej: 81,78m Długość elewacji północno- wschodniej: 20,63m Długość elewacji południowo- zachodniej: 20,63 m Długość elewacji południowo- wschodniej: 81,78m Wysokość w kalenicy: 9m npt. Kubatura budynku : 12234,63m3 Ilość kondygnacji nadziemnych: 2 Budynek częściowo podpiwniczony Powierzchnia budynku: Powierzchnia zabudowy: 1484,22m2 Powierzchnia całkowita: 3147,88m2 Główne wymiary liniowe budynku gospodarczego: Wymiary zewnętrzne 7,30mx7,00m Kubatura netto 160,25m3 Główne wymiary liniowe budynku kotłowni: Wymiary zewnętrzne 4,50mx10,65m Kubatura netto 133,52m3 2) realizację niezbędnej infrastruktury towarzyszącej polegającej między innymi na wykonaniu przyłączy, placu zabaw, dróg wewnętrznej komunikacji, miejsc postojowych, ponadto należy wykonać utwardzenie drogi wewnętrznej ul. Rzodkiewki zlokalizowanej na działce nr ew. 82 z obrębu 1-10-25 w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w zakresie doprowadzenia jej do stanu zapewniającego możliwość wykorzystania jej jako dojazdu dla sprzętu budowlanego do działki nr ew.102/2 z obrębu 1-10-25 poprzez wykonanie korytowania wraz z usunięciem urobku, wykonanie nasypu z gruntu, ułożenie geowłókniny, ułożenie warstw z kruszywa naturalnego i łamanego łącznie z wykonaniem przepustu a po zakończeniu realizacji robót budowlanych należy drogę przygotować jako docelową dojazdową do przedszkola poprzez wykonanie krawężników i utwardzenie nawierzchni kostką betonową grubości 8cm. 3. Stan istniejący działki, na której realizowane będzie przedszkole. 1) Przedmiotowa działka w chwili obecnej jest ogrodzona (178 szt. paneli ogrodzeniowych Profi Economy wraz z osprzętem).Panele należy zdemontować i złożyć we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Na działce znajdują się studnie depresyjne w ilości 6 szt. o głębokości 11m każda wraz z układem filtracyjnym przeznaczone do odwodnienia wykopów - do ewentualnego wykorzystania po uprzednim kontakcie z ich wykonawcą tj. GEOSAD Zakład Hydrauliczno- Studniarski Jerzy Sadowski tel. 505-424-170. W przypadku zastosowania innego sposobu odwodnienia wykopów studnie należy zdemontować. Na działce zamontowana została tymczasowa stacja transformatorowa zasilana kablami SN-15 kV. Stacja jest pod napięciem i umożliwia zasilanie placu budowy nowego przedszkola mocą 250 kW - do ewentualnego wykorzystania po uprzednim kontakcie z jej wykonawcą ELKAB Biuro Projektowania i Realizacji Sieci Kablowych Krzysztof Wrocławski - Dyrektor ds. finansowych Tel. 501 257 683 e-mail: kwroclawski@orange.pl. 2) Wykonane zostały niżej wymienione roboty: a) Usunięto humus w ilości 2729,05 m? z wykonaniem odkładu na działce. Odkład do ewentualnego wykorzystania lub wywiezienia. b) Wykonano korytowanie terenu pod plac manewrowy zaplecza budowy wraz z zasypaniem tłuczniem betonowym - korytowanie 177,91 m?, ułożenie tłucznia betonowego 399,4 m? c) korytowanie terenu pod drogi na cele budowy w obszarze projektowanej drogi p. poż. 85,96 m? d) Wykonano drogi dojazdowe z płyt betonowych o wym. 1,0x3,0 m w ilości 162 szt. (486 m?) wbudowane oraz 22 szt. nie wbudowane. Zamawiający załącza zdjęcia obrazujące stan istniejący działki. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja w terenie. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), co najmniej jedną osobę bezrobotną lub młodocianą w celu przygotowania zawodowego, z katalogu osób wskazanego w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy). W terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający zatrudnienie osoby lub osób, o których mowa powyżej. Wykonawca jest także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia tej osoby lub osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, ale nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, dopuszczalne jest zastąpienie osoby lub osób, o których mowa w ust. 1 inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy). Na potwierdzenie spełnienia tego wymogu Wykonawca okaże Zamawiającemu zaświadczenie z powiatowego urzędu pracy o wpisie do rejestru bezrobotnych lub odpowiadającego mu dokumentu wydawanego przez instytucje w państw członkowskich UE i EOG.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy S.A. w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: Przetarg nr 20/WIR/2016 - Budowa przedszkola przy ul. Zdrowej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Kasa urzędu czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. W przypadku dołączenia do oferty dokumentu wadium w oryginale, proszę kserokopię dokumentu wadium dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu wadium w koszulce na dokumenty załączyć na końcu oferty (proszę nie łączyć trwale z ofertą oryginału dokumentu wadium). Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy: a. wskazanie Beneficjenta - Beneficjentem musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, b. nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d. zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego wraz z oświadczeniem, że: zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, e. zapisy odnośnie czasu jej trwania, f. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia, g. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą. 4. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach