Przetargi.pl
Budowa przedszkola i żłobka samorządowego w Kępnie - zagospodarowanie terenu

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1 1
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola i żłobka samorządowego w Kępnie - zagospodarowanie terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu, budowa parkingu wraz z chodnikiem oraz placem manewrowym przy Przedszkolu i Żłobku Samorządowym w Kępnie w zakresie obejmującym: 1. wykonanie parkingu z nawierzchni asfaltowej dla samochodów osobowych usytuowanego przed wejściem głównym do budynku kompleksu żłobkowo-przedszkolnego, powierzchnia warstwy ścieralnej ok. 200m2, grubość nawierzchni asfaltowej 5cm, krawężnik drogowy 15 x 30cm - 80mb,z 2. wykonanie jezdni manewrowej (plac manewrowy) z kostki brukowej gr. 8cm, jako elementu komunikacji związanego z dojazdem do pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego oraz wiaty śmietnikowej na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, powierzchnia warstwy ścieralnej ok. 223m2; kostka brukowa o powierzchni płukanej w kolorze grafitowym (do ustalenia z inwestorem), wykonać dodatkowe zagęszczenie podłoża pod chodnik, 3. wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, jako dojścia komunikacyjnego do budynku - powierzchnia ok. 323m2, kostka brukowa o powierzchni płukanej w kolorze popielatym (do ustalenia z inwestorem), wykonać dodatkowe zagęszczenie podłoża pod chodnik, 4. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu parkingu, 5. wykonanie przełożenia istniejącej kostki brukowej z zachowaniem istniejących krawężników - powierzchnia ok. 40m2, w zakresie prac należy uwzględnić regulowanie prostowanie krawężników, wymianę uszkodzonych na nowe, (pozycja kosztorysowa nr 13, 14 - 78,50m2), 6. rozebranie istniejących warstw nawierzchni, 7. regulacje studni urządzeń podziemnych na terenie kompleksu żłobkowo-przedszkolnego, wymiana uszkodzonych pokryw studni (do 6 sztuk), przesunięcie studni deszczowej, 8. zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 9. wykonanie robót towarzyszących: rozbiórkowe, nasadzenia drzew, wysianie trawy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, regulacja urządzeń podziemnych, zakup wraz z montażem 7 ławek i 4 koszy na śmieci oraz stojaka na rowery (minimum dla ośmiu rowerów), 10. wykonanie ogrodzenia działki z siatki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, długość ogrodzenia ok. 80mb, wysokość siatki 1,5m, siatka ogrodzeniowa ocynkowana z drutu o średnicy minimum 2,8mm, oczka siatki max. 50x50; istniejące słupki ogrodzenia należy wykorzystać, przystosować pod montaż nowej siatki oraz przygotować powierzchnie pod dwukrotną powłokę malarską; istniejącą siatkę zutylizować; 11. wykonanie ogrodzenia panelowego działki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, nowe ogrodzenie panelowe o wysokości ok. 1 m, długość ogrodzenia ok. 100mb, na słupkach stalowych z kształtownika prostokątnego 60x40x2mm, szerokość panelu ok. 2,50m. Malowanie proszkowe słupów i ram panelowych koloru grafitowego RAL 7024. Panele zgrzewane standardowo pojedyncze druty o średnicy fi5,0 o rozstawie drutów w panelu ok. 50mm (druty pionowe) x 200mm (druty poziome). Między słupkami podmurówka o szerokości min. 80mm. Oprócz ogrodzenia należy także wykonać dwie bramy ogrodzeniowe o szerokości min. 4,00m otwierane dwuskrzydłowo oraz jedną furtkę o szerokości min. 1,20m (wykonane w technologii ogrodzenia), 12. wykonanie ogrodzenia drewnianego na słupkach stalowych z podmurówką na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, nowe ogrodzenie drewniane na słupkach stalowych 80x80 mm o wysokości ok. 1 m i długości ogrodzenia ok. 19mb, słupki ogrodzeniowe malowane proszkowo w kolorze RAL 7024 betonowane w gruncie, wypełnienie płotu z podobnych desek (uzgodnienie z inwestorem) jakie są zamontowane na elewacji budynku, oprócz ogrodzenia należy także wykonać dwie furtki ogrodzeniowe o szerokości min. 1,20m (wykonane w technologii ogrodzenia), 13. rozebranie istniejącego ogrodzenia z paneli stalowych wypełnionych siatką na podmurówce, panele stalowe i słupki zeskładować w miejscu na terenie działki lub z dowozem do 3km wskazanym przez inwestora, (rozbiórka dotyczy kompletnego ogrodzenia, panele, podmurówka, słupki), 14. wykonanie zagospodarowania działki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, uporządkowanie i wyrównanie terenu, zakup i rozplantowanie ziemi w ilości około 150m3, 15. wykonanie trawników w ilości około 2720m2, nawożenie gleby w razie konieczności wapnowanie lub opryskiwanie chemiczne, walcowanie gleby. Prace pielęgnacyjne trawników do pierwszego koszenia. Po stronie wykonawcy jest podlewanie trawników i drzew w dłuższych okresach bezdeszczowych przez cały okres obowiązywania umowy - koszt wody po stronie zamawiającego. Do nawożenia należy stosować nawozy dostosowane do warunków glebowych, pory roku i warunków pogodowych. 16. nasadzenia drzew i ich pielęgnacja (klon kulisty Globosum) w ilości 35 sztuk o wysokości minimum 2m i grubości średnicy min. 10cm 17. Wykonanie placu zabaw dla kompleksu żłobkowo - przedszkolnego wg projektu zagospodarowania działki oraz załącznika Nr 8 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Cztery elementy placu zabaw będą montowane przez inwestora (huśtawka z kubełkami, huśtawka wagowa, piaskownica, zestaw drążków gimnastycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. 2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, jednakże zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej / załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym / - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (2 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4). 3. SKŁADANIE OFER RÓWNOWAŻNYCH 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założony w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 2) W przypadku gdy w ofercie przetargowej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w zapytaniu ofertowym i załącznikach. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Wymiary przedstawionych przez Wykonawcę urządzeń nie mogą się różnić o ? 20cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452360000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 zł ( pięćtysiecy 00/100 zł) 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711. Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach