Przetargi.pl
Budowa, przebudowa i wymiana sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z przyłączami w wybranych ulicach w Jarocinie (ul. Maratońska, ul. Bogusław, ul. Do Zdroju, ul. Wrzosowa, ul. Kasztanowa)

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7473487, 7477318 , fax. 627 473 480
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    Cielcza, ul. Gajówka 1
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7473487, 7477318, fax. 627 473 480
    REGON: 25073720900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa i wymiana sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z przyłączami w wybranych ulicach w Jarocinie (ul. Maratońska, ul. Bogusław, ul. Do Zdroju, ul. Wrzosowa, ul. Kasztanowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: „Budowa, przebudowa i wymiana sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z przyłączami w wybranych ulicach w Jarocinie (ul. Maratońska, ul. Bogusław, ul. Do Zdroju, ul. Wrzosowa, ul. Kasztanowa)”. 3.2. Charakterystyka zadania: a) „Przebudowa (wymiana) istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie działek położonych w Jarocinie przy ul. Maratońskiej (na odcinku od ul. Okrężnej do ul. Św. Ducha). Przyłącze kanalizacji deszczowej w ul. Maratońskiej/Żwirki i Wigury”: - kanały z rur PVC o śr. zewn. 315 mm o dł. 72 mb, - kanał z rur PVC o śr. zewn. 200 mm o dł. 426,70 mb, - demontaż rurociągu kamionkowego o śr. nom. 300 mm o dł. 72 mb, - demontaż rurociągu kamionkowego o śr. nom. 200 mm o dł. 426,70 mb, - przykanaliki z rur PVC o śr. nom. 160 mm o dł. 110 mb / 13 szt., - przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. nom. 200 mm o dł. 49 mb, b) „Wymiana istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Maratońskiej w Jarocinie na odcinku między ul. Okrężną a ul. Bogusław”: - kanały z rur PVC o śr. zewn. 315 mm o dł. 347,50 mb, c) „Wydłużenie sieci wodociągowej i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jarocinie ul. Maratońska, Bogusław , Wrzosowa, Do Zdroju”: - sieć wodociągowa z rur PE o śr. DN 110 mm o dł. 145 mb, - kanały sanitarne z rur PVC o śr. zewn. 250 mm o dł. 5 mb, - kanały sanitarne z rur PVC o śr. zewn. 315 mm o dł. 72,10 mb, - kanały sanitarne z rur PVC o śr. zewn. 400 mm o dł. 585,10 mb, - przykanaliki sanitarne z rur PVC o śr. nom. 160 mm o dł. 90,10 mb / 18 szt. - wypełnienie istniejących rur mieszanką piasku, wody i pyłu w ilości 73,49 m3, - demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w ilości 14 szt., d) „Wymiana sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Jarocinie w ul. Kasztanowej i ul. Do Zdroju” - kanały sanitarne z rur PVC o śr. zewn. 400 mm o dł. 785 mb, - przykanaliki sanitarne z rur PVC o śr. nom. 160 mm o dł. 220 mb / 36 szt. - demontaż rurociągu DN 160 mm o dł. 220 mb, e) „Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Jarocinie w ul. Kasztanowej i ul. Do Zdroju” - sieć wodociągowa z rur PE o śr. DN 110 mm o dł. 317 mb, - sieć wodociągowa z rur PE o śr. DN 160 mm o dł. 555 mb, - przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 40 mm o dł. 523 mb, - przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 90 mm o dł. 284 mb, f) „Wymiana sieci kanalizacji deszczowej w Jarocinie w ul. Kasztanowej” - kanały z rur PVC o śr. zewn. 600 mm o dł. 101,70 mb, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 500 mm o dł. 4,50 mb, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 300 mm o dł. 5,70 mb. 3.3. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji). 3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa: lub równoważne. 3.5. Zamawiający informuje, że następujące odcinki: a) Ulica Kasztanowa od skrzyżowania z ulicą Poznańską do skrzyżowania z ulicą Do Zdroju, b) Ulica Do Zdroju od skrzyżowania z ulicą Kasztanową do skrzyżowania z ulicą Kwiatową, c) Ulica Do Zdroju od skrzyżowania z ulicą Kwiatową do skrzyżowania z ulicami Wrzosowa – Tęczowa, d) Ulica Wrzosowa od skrzyżowania z ulicą Tęczową do skrzyżowania z ulicą Maratońską, e) Ulica Maratońska od skrzyżowania z ulicą Wrzosową do skrzyżowania z ulicą Żerkowska, f) Ulica Maratońska od skrzyżowania z ulicą Żerkowską do ulicy Św. Ducha są objęte pracami drogowymi, w ramach inwestycji pn. „Przebudowa ciągu ulic: Kasztanowa, Do Zdroju, Wrzosowa, Maratońska, Św. Ducha oraz Poznańska i Wojska Polskiego w Jarocinie” których inwestorem jest Gmina Jarocin – plac budowy dla tej inwestycji drogowej został już przekazany Wykonawcy Robót budowlanych: Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. W związku z powyższym, wszelkie kwestie związane z realizacją przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, będą podporządkowane Wykonawcy w/w inwestycji drogowej. Wykonawca niniejszego postępowania będzie obowiązany się stosować do wszystkich wytycznych Wykonawcy w/w inwestycji drogowej. 3.6. W związku z sytuacją, o której mowa w pkt 3.5 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany do zgłaszania Wykonawcy robót budowlanych inwestycji drogowej, Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o., wszystkich badań zagęszczenia gruntu, umożliwiając jej uczestnictwo w tych badaniach oraz wnoszenie uwag do protokołów. Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. dokona konkretnych sprawdzeń wg swojego doświadczenia i wiedzy technicznej, w celu potwierdzenia prawidłowości wykonanych badań. Za w/w sprawdzenia dokonane przez Konsorcjum Wykonawcy robót budowlanych inwestycji drogowej, Wykonawca niniejszego postępowania zostanie obciążony fakturą zgodnie z ustalonymi stawkami. Wykonawca niniejszego postępowania będzie zobowiązany do zatwierdzenia Laboratorium u Wykonawcy robót budowlanych inwestycji drogowej, Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. 3.7. W związku z sytuacją, o której mowa w pkt 3.5 SIWZ, Wykonawca ma obowiązek utrzymania standardów BHP „Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie”, którego sygnatariuszem jest Wykonawca robót budowlanych inwestycji drogowej, Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. (źródło: http://www.porozumieniedlabezpieczenstwa.pl). 3.8. W związku z sytuacją, o której mowa w pkt 3.5 SIWZ, przekazanie placu budowy nastąpi przy udziale Wykonawcy robót budowlanych inwestycji drogowej Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zatwierdzi harmonogram w terminie do 7 dni od dnia jego otrzymania. 3.10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.11. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.12. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.13. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.15. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym, b) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, c) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne, d) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy, e) Ubezpieczenia budowy, f) Przejęcia placu i terenu budowy w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, g) Prowadzenia dziennika budowy, h) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów, i) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego, j) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, k) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót, l) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia, m) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy, n) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, o) Odwodnienia terenu budowy, p) Stałego nadzoru archeologiczno – konserwatorskiego nad całością prac – jeśli będzie wymagany, q) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji, r) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy, s) Odtworzenia elementów infrastruktury, t) Odtworzenia nawierzchni, u) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót, v) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza), 3.16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione (a umowa rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego) w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach