Przetargi.pl
Budowa, przebudowa i rozbudowa instalacji kablowej oświetlenia ulicznego wewnętrznego parku, instalacji kablowej monitoringu oraz instalacji iluminacji podświetlenia pałacu i cennych okazów drzew w parku miejskim – ETAP I

Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95 , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o.
    ul. T. Kościuszki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jfpk.jarocin.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa i rozbudowa instalacji kablowej oświetlenia ulicznego wewnętrznego parku, instalacji kablowej monitoringu oraz instalacji iluminacji podświetlenia pałacu i cennych okazów drzew w parku miejskim – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Zamówienie dotyczy realizacji inwestycji polegającej na „Budowa, przebudowa i rozbudowa instalacji kablowej oświetlenia ulicznego wewnętrznego parku, instalacji kablowej monitoringu oraz instalacji iluminacji podświetlenia pałacu i cennych okazów drzew w parku miejskim – ETAP I” Przy czym zadanie należy zrealizować jako dwa zadania: a) Zadanie nr 1: Instalacji kablowej monitoringu w parku miejskim – etap I b) Zadanie nr 2: Instalacja kablowa oświetlenia parkowego wraz ze słupami i oprawami oraz iluminacja podświetlenia Pałacu Radolińskich – etap I; 5.1.1. Zadanie nr 1 – JFPK - „Instalacja kablowa monitoringu w parku miejskim – ETAP I”: 1. Instalacja kablowa światłowodowa monitoringu w raz z szafami typu RACK. Przedmiotem opracowania jest budowa instalacji światłowodowej do celów sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym wraz z możliwością podłączenia do tego systemu usług teletechnicznych. Układ połączeń pomiędzy szafami przedstawiony na schemacie ideowym. Dla potrzeb instalacji monitoringu zaprojektowano szafy tzw. RACK o symbolice S4, S5, S6, S7, S8. Szafy teletechniczne projektuje się zastosować o klasie szczelności IP54 i wymiarach wys.l 150 mm szer.550 mm głęb.400 mm. Kolor obudowy szaf zgodnie zaleceniami Konserwatora zabytków należy zamówić w kolorze szary grafit (DB702S) pozwalający maskować się z otoczeniem. Szafy zlokalizowano w miejscach ustronnych, za skarpami, przy murze ogrodzenia oraz miejscach niewidocznych przy budynkach. Lokalizacja została uzgodniona z Konserwatorem Zabytków. System instalacji światłowodowej składa się z szaf typu RACK 19 LAN z zainstalowanym w nich sprzętem oraz z sieci światłowodowej wykonanej kablem światłowodowym do bezpośredniego układania w ziemi Z-XOTKtsdl2J o łącznej długości 3370 m oraz kablem typu UTP 5e żel. zew. wzmocniony PE o długości całkowitej 2435 m. W szafach oznaczonych jako S-4, S-5, S-8 projektuje się zainstalować w niej następujące urządzenia: -przełącznik 8 X RJ45 IG plus 2 X SFP IG w obudowie modułowej -przełącznicę światłowodową modułową typu PSM z 12 sztukami modułów 12X SC z adapterami SC/SC APC i piktailami typu SC-APC G657A -listwę zasilającą 7p 230V typu RACK 19 -panel dystrybucji napięć a w nim zainstalować zab. typu SI91 10A/B, kontroler LAN, złącza typu ZUG, licznik energii elektrycznej. -elementy dodatkowe takie jak organizery kabli, półki , zaślepki W szafach oznaczonych jako S-6, S-7 projektuje się zainstalować w niej następujące urządzenia: -przełącznik 2x (8 X RJ45 IG plus 2 X SFP IG) w obudowie modułowej -przełącznicę światłowodową modułową typu PSM z 12 sztukami modułów 12X SC z adapterami SC/SC APC i piktailami typu SC-APC G657A -listwę zasilającą 7p 230V typu RACK19 -panel dystrybucji napięć a w nim zainstalować zab. typu S191 10A/B, kontroler LAN, złącza typu ZUG, licznik energii elektrycznej. -elementy dodatkowe takie jak organizery kabli, półki, zaślepki W szafach RACK zainstalować kontrolery LAN przy pomocy których będzie kontrolowane otwarcie szafy, pomiar napięć zasilających, automatyczne resetowanie przełączników typu PING-RESET, pomiar temp.w szafie. Instalację między szafami RACK19 LAN wykonać kablem światłowodowym do bezpośredniego układania w ziemi. Pod drogami przewód światłowodowy układać w rurze osłonowej typu HOPE. Kable te wprowadzić do szaf LAN i zakończyć je w przełącznicy światłowodowej modułowej adapterem typu SC-APC. 2. Kamery monitoringu. Z projektowanych szaf teletechnicznych projektuje się wykonać podłączenie do kamer monitoringu. Kamery monitoringu zabudować w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym. Kamery mocować do słupów oświetlenia parkowego na wysokości 3,5 m. Projektuje się zastosować kamery IP DAHUA DH-SD59220T-HN lub parametrach równoważnych. Obudowy kamer zamówić/wykonać w kolorze szary grafit (DB702S). Kamery zasilić kablem do 90 m UTP 5e żel. zew. wzmocniony PE i YKY 3x1,5 mm2, powyżej tej odległości od szafy RACK przewodem Z-XOTKtsd 12J i YKY 3x1,5 mm" . W portierni projektuje się dostęp do sygnału monitoringu z kamer Układ do podglądu składa się z urządzeń lub podobnych o parametrach równoważnych : - komputera 7-6700 RAM 8GB, karta graficzna 2 GB, dysk twardy 1 TB, Windows 7 - monitor 36” Full HD - ruter Microtick CCR 1009-8G-1F-1 Ft - wkładka mini GIP 1,25 G WDM SM. Szafa typu RACK do przetwarzania sygnału zlokalizowana w serwerowni. Połączenie pomiędzy szafa a portiernia wykonać przewodem UTP 5e. 3. Instalacja nagłośnienia. Zgodnie z wytycznymi Inwestora zaprojektowano przed pałacem na polanie głośnik radiowęzłowy umożlwiający słuchanie muzyki lub nadawania komunikatów. Głośnik projektuje się wpiąć z systemem nagłośnienia ogólnego amfiteatru wg. Odrębnego opracowania.. Projektuje się zabudować głośnik na słupie oświetlenia parkowego w kolorze obudowy szary grafit (DB702S) typ Definitive Technology AW 5500 (AW5500) Głośnik zewnętrzny wodoodporny, Skuteczność: 91dB, Impedancja: 6 Ohm lub parametrach równoważnych 5.1.2. Zadanie 2 – ZUK - „Instalacja kablowa oświetlenia parkowego wraz ze słupami i oprawami oraz iluminacja podświetlenia Pałacu Radolińskich – ETAP I” W etapie I – inwestor przewidział do wykonania następujący zakres prac: 1. Budowa iluminacji oświetlenia pałacu w zakres której wchodzą : a) obwód I – kabel YKY 3x2,5mm2 dł. 220/240m + projektory szt. 19 b) obwód II – kabel YKY 3x2,5m2 dł. 140/160m + projektory szt. 12 c) obwód III – kabel YKY 3x2,5m2 dł. 50/60m + projektory szt. 8 d) obwód IV – kabel YKY 3x2,5m2 dł. 110/120m + projektory szt. 10 e) szafka sterowania iluminacji oświetlenia pałacu 2. Budowa oświetlenia parkowego w zakres którego wchodzą : a) obwód I –kabel YKY 4x25 mm2 dł. 577/625 wraz ze słupami o wysokości 4,7 m i oprawami parkowymi LED 25W o temperaturze barwowej 3000K szt.21 + i oprawy do gruntowe LED o temperaturze barwowej 3000K do podświetlenia drzewa (klon polny) szt.3 b) obwód II - kabel YKY 4x25 mm2 dł. 156/160 wraz ze słupami o wysokości 4,7 m i oprawą parkową LED 25W o temperaturze barwowej 3000K szt.1 c) obwód III - kabel YKY 4x25 mm2 dł. 353/413 wraz ze słupami o wysokości 4,7 m i oprawami parkowymi LED 25W o temperaturze barwowej 3000K szt.15 d) szafka sterowania oświetlenia SOtw-1 e) szafka sterowania oświetlenia SOtw-2 SCHEMAT POWYŻSZYCH OBWODÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI W W/W ETAPIE I PRZEDSTAWIA RYS. E7 Do obsługi inteligentnego oświetlenia jakie jest przewidziane do realizacji w Etapie I inwestor zapisał zakup komputera o parametrach wyszczególnionych w przedmiarze/kosztorysie ofertowym dołączonej do postępowania przetargowego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 32.32.35.00-8 Urządzenia do nadzoru wideo, 32.52.00.00-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne, 72.51.42.00-3 Usługi rozbudowy systemów komputerowych, 45.31.40.00-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych. 5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy, Kierowników robót. 5.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności. 5.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.4.6. Postanowienia pkt. 5.4.1. – 5.4.5. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna/projekt wykonawczy bądź SST/STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów - równoważnych - jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 61 1090 1131 0000 0001 0268 7712 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Budowa, przebudowa i rozbudowa instalacji kablowej oświetlenia ulicznego wewnętrznego parku, instalacji kablowej monitoringu oraz instalacji iluminacji podświetlenia pałacu i cennych okazów drzew w parku miejskim – ETAP I” 16.3.2. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.3. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach