Przetargi.pl
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Ropczyce

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Ropczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Ropczyce” które zostało podzielone na części: 1.1) Cześć I – Wykonanie nawierzchni na drodze dojazdowej do budynku szkoły oraz utwardzenie terenu na działce nr ewid. 304/3 w m. Brzezówka. Przedmiot zamówienia związany z wykonaniem nawierzchni na drodze dojazdowej do budynku szkoły oraz utwardzeniem terenu na działce nr ewid. 304/3 w m. Brzezówka obejmuje wykonanie następujących prac: profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, mechaniczne wykonanie koryta na głęb. 40cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, przełożenie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6cm, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 60x40x10 na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej. 1.2) Część II – Przebudowa pasa drogowego poprzez budowę miejsc postojowych na dz. nr 425/7 oraz utwardzenie terenu na dz. nr 452/17 przy ul. Konarskiego w Ropczycach. Przebudowa pasa drogowego poprzez budowę miejsc postojowych na dz. nr 425/7 oraz utwardzenie terenu na dz. nr 452/17 przy ul. Konarskiego w Ropczycach obejmuje wykonanie następujących prac: wykonanie robót rozbiórkowych przy istniejącym chodniku oraz schodach, roboty ziemne związane z wykonaniem wykopu pod warstwy konstrukcyjne miejsc postojowych oraz chodnika, zabezpieczenie kabli energetycznych rurami osłonowymi, ustawienie krawężników, obrzeży oraz palisady, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20cm pod parking oraz chodnik, wykonanie podbudowy z pospółki gr. 20cm pod schody, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm pod parking oraz gr. 10cm pod chodnik i schody, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na parkingu, chodniku oraz schodach, montaż barierek, roboty wykończeniowe związane z humusowaniem i obsianiem trawą, 2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót w ramach części I i II określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz w ramach części II dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W kosztach realizacji zadania dla każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny), a dodatkowo dla części II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić także wykonanie, uzyskanie uzgodnienia i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektów do eksploatacji. 4. Przedmiot każdej z części zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach