Przetargi.pl
Budowa promenady przy Latarni Morskiej w Darłówku Wschodnim

Urząd Miejski w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3142223 w. 231 , fax. 094 3142333
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Darłowie
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3142223 w. 231, fax. 094 3142333
    REGON: 00052386700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa promenady przy Latarni Morskiej w Darłówku Wschodnim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest : Budowa promenady przy Latarni Morskiej w Darłówku Wschodnim wraz z budową ulicy Zawiszy Czarnego. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w branży drogowej, w tym m.in.: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - formowanie i zagęszczanie nasypów, - umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, - rozplantowanie ziemi. 2) roboty ziemne, w tym m.in.: - roboty ziemne i transport urobku, 3) nawierzchnia z bruku granitowego, w tym m.in.: - rozebranie nawierzchni z kostki granitowej, - mechaniczne wykonanie koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - podbudowa z kruszywa łamanego, - podbudowa betonowa z dylatacją, - nawierzchnia z kostki granitowej, 4) nawierzchnia w ciągach pieszych i jezdniach, w tym m.in.: - mechaniczne wykonanie koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z kostki betonowej POLBRUK grubości 8cm, 5) nawierzchnia placu, w tym m.in.: - mechaniczne wykonanie koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - podbudowa z kruszywa łamanego, - posadzki zewnętrzne pełne z płyt granitowych, 6) nawierzchnia z płyt granitowych, w tym m.in.: - mechaniczne wykonanie koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - podbudowa z kruszywa łamanego, - posadzki zewnętrzne pełne z płyt granitowych, 7) budowa ulicy Zawiszy Czarnego, w tym m.in.: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - roboty ziemne, - wykonanie ław betonowych pod krawężniki, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm, - budowa oświetlenia ulicznego. 8) budowa pomostu na falochronie wschodnim, 9) budowa zejścia na plażę, 10) budowa oświetlenia, 11) budowa sieci wodociągowej, 12) roboty wykończeniowe, 13) organizacja ruchu, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. - pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac , zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii. - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych wykonawstwa i odbioru robót, przedmiarach robót do wykonania, kosztorysach nakładczych oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej s.i.w.z. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie. UWAGA! Pozycje ujęte w kosztorysie, a dot. wywozu ziemi z korytowania oraz wywozu gruzu z rozbiórki, należy skalkulować przy założeniu, że wywóz materiału nastąpi na odległość 5km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 45.000,00zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia 24 września 2009 roku do godz. 10:30. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Darłowie w banku Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /. Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust.1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia t.j.: wykonał minimum jedną drogę lub utwardził plac z nawierzchnią z kostki brukowej, zakresem zbliżony do będącego przedmiotem realizacji t.j. o pow. nie mniej niż 500m2. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wybudował minimum jedną drogę lub plac o powierzchni j.w. wraz z referencjami potwierdzającymi dobrą jakość zrealizowanych prac. (poparte stosownymi referencjami - minimum jedna referencja). 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres nie krótszy niż 5 lat. UWAGA! Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ją akceptuje, 4. oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy, 5. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w s.i.w.z. termin związania złożoną ofertą, 6. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 s.i.w.z., 7. termin realizacji przedmiotu zamówienia - określony konkretną datą, nie przekraczającą 30 czerwca 2010 roku, 8. informację o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu określającą ilość lat funkcjonowania na rynku, profil prowadzonej działalności gospodarczej, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, 9. wykaz imienny osób, które będą kierować wykonaniem robót w poszczególnych branżach, kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych prawem do realizacji powierzonych im zakresów czynności oraz zaświadczenia o przynależności do stosownych Izb, 10. wykaz podwykonawców ( w przypadku wystąpienia takiej konieczności ), którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia oraz z podaniem zakresu, który będzie im powierzony. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni podwykonawców, Zamawiający uzna że Wykonawca całość przedmiotu zamówienia wykona własnymi siłami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom zakresu dotyczącego wykonania robót budowlanych branży drogowej. 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż pięć lat - to z tego okresu zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia (sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia, zakresu wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania) - popartych stosownymi referencjami - minimum jedna referencja, 12. propozycję okresu gwarancji na wykonane roboty określoną ilością lat od dnia dokonania odbioru końcowego robót, nie mniej niż 5 lat, 13. potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium, 14. propozycję harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji przedmiotu zamówienia przy następujących założeniach: - pierwsza płatność w miesiącu marcu 2010r., - pierwsza płatność nie może być większa niż 20% całości zamówienia, Przedstawiony harmonogram rzeczowo - finansowy będzie przedmiotem dalszych negocjacji. 15. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 16. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 17. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 18. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach