Przetargi.pl
BUDOWA PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH W GMINIE STARE BABICE

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH W GMINIE STARE BABICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Zadanie 1 - wykonanie progów zwalniających typu wyspowego w ciągu ul. Trakt Królewski w Wojcieszynie (działka nr ew. 183); 2) Zadanie 2 - wykonanie progów zwalniających na ulicy Pohulanka (droga gminna dz. Nr 284) pomiędzy ulicami Winnicy i Agawy w miejscowości Kwirynów gmina Stare Babice; 3) Zadanie 3 - wykonanie progów zwalniających wzdłuż działki nr ew. 39 (droga gminna) w miejscowości Stanisławów, gmina Stare Babice; 4) Zadanie 4 - wykonanie progów zwalniających typu wyspowego na ul. Lutosławskiego w Klaudynie (droga gminna dz. nr 720). 2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w projektach stałej organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ i obejmuje wykonanie dla każdego z zadań m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności: 1) Zadanie 1 (ul. Trakt Królewski w Wojcieszynie): a) wykonanie 9 progów zwalniających typu wyspowego, b) oznakowanie pionowe znakami: A-30, T-1, a-7, A-11a, A-17, B-21, B-33, C-2, D-1, D-2, D-42, E-18a, T-6, tabliczka Piesi, tabliczka Stop, c) oznakowanie poziome znakami PEO oraz za pomocą linii P-1e, linii segregacyjnych P-4, linii krawędziowych P-3a, P-7a, linii zatrzymania P-12, oraz powierzchni wyłączonych z ruchu P-21, w rejonie przystanków linia P-17, d) oznakowanie progów zwalniających liniami P-25 i elementami odblaskowymi, e) demontaż znaków: A-17, B-33, D-6, D-15, T-27, 2) Zadanie 2 (ul. Pohulanka w Kwirynowie). a) wykonanie progu zwalniającego typu U-16b z kostki betonowej, b) oznakowanie pionowe progu zwalniającego znakami: A-11a, T-1, B-33, c) oznakowanie poziome progu zwalniającego, d) zamontowanie kocich oczek i znaków poziomych P-25 przed progiem zwalniającym, 3) Zadanie 3 (Stanisławów). a) wykonanie 4 progów zwalniających typu płytowego U-16c z kostki betonowej, b) oznakowanie pionowe progów znakami: A-11a, T-1, B-33, E-18a i D-43, c) oznakowanie poziome skrzyżowań za pomocą linii P-7a, d) oznakowanie poziome progów zwalniających liniami P-25, 4) Zadanie 4 (ul. Lutosławskiego w Klaudynie). a) wykonanie 5 progów zwalniających typu wyspowego, b) uzupełnienie znaków poziomych znakami PEO oraz liniami P-17, c) oznakowanie pionowe znakami: A-11a, T-1, B-33, D-1, D-4a, D-41, d) ustawienie słupków U-12c w pobliżu progów zwalniających, e) skrzyżowanie ul. Straussa i Lutosławskiego należy oznakować znakami D-1 i A-7, f) oznakowanie poziome elementami odblaskowymi barwy białej - 12 szt. na jeden próg. g) demontaż znaków: A-7, B-36, D-1, D-4b, D-42. 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 2) Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 4) 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 6) Zamawiający nie zapewni Wykonawcy dostępu do mediów. 7) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 8) W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. 9) W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. 10) Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 11) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 12) W przypadku niewywiązywania się Wykonawcy 13) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 14) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 15) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 16) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za roboty wykonywane przez podwykonawców. 17) Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 4. Przedmiary robót. Zamawiający dołącza przedmiary robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332922
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 000 zł (cztery tysiące zł) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającego, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Budowa progów zwalniających w gminie Stare Babice Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania dla każdej z Części, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach