Przetargi.pl
Budowa prawostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej (ul. Brzeska) od km 0+177.200 do km 0+327.200 (odcinek do ul. Szpitalnej) wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radłów

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa prawostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej (ul. Brzeska) od km 0+177.200 do km 0+327.200 (odcinek do ul. Szpitalnej) wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa prawostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej (ul. Brzeska) od km 0+177.200 do km 0+327.200 (odcinek do ul. Szpitalnej) wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radłów. Zakres robót: 1. ustawienie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas robót 1kpl 2. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 150,0 m, 3. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl , 4. rozebranie przepustów pod zjazdami fi400-500 - 54mb, 5. rozebranie ścianek czołowych przepustów i ław - 5 m3, 6. rozebranie nawierzchni z betonu gr. 12cm - 3 m2 7. rozebranie słupków do znaków- 1 szt, 8. rozebranie znaków pionowych - 1 szt, 9. rozebranie krawężnika 20x30cm na ławie bet. na proj. przejściu dla pieszych - 12 mb, 10. frezowanie warstw bitumicznych na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem - gr. 10cm - 75 m2, 11. cięcie nawierzchni z mas asfaltowych - 170 m, 12.wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV fi500 - 38,0 mb, 13. wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV fi300 - 90,0 mb, 14. wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur betonowych fi800 - 22,0 mb, 15. wykonanie przykanalika z rur PCV fi200 - 10,0 mb, 16. podłoża z materiałów sypkich podsypka piaskowa gr 20cm - 124,0 m2, 17. podłoża z materiałów sypkich obsypka piaskowa gr 30cm - 124,0 m2, 18. zasypanie wykopów liniowych gł do 3m szer 0.8-1.5m (materiał z przywozu pospółka) - 87,0 m3, 19. wykonanie studni rewizyjnych fi1200 z włazem D400 - 5,0 szt, 20.wykonanie studni kanalizacyjnej sytemowej PVC o śr 600 - 2,0 szt, 21. wykonanie wpustów deszczowych/studzienek ściekowych na kręgach fi500 z nasadą D400 - 4,0 szt, 22. wykonanie odwodnienia liniowego na zjazdach z kratą c250 z wpięciem do drenażu - 25,0 mb, 23. umocnienie ścian wykopów z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi lub deskowaniem (kanał główny i przykanaliki) - 360,0 m2, 24. wykopy liniowe pod rurociągi - mechaniczne 80% wraz z wywozem i utylizacją - 120,0 m3, 25. wykopy liniowe pod rurociągi - ręcznie 20% wraz z wywozem i i utylizacją - 30,0 m3, 27.wykonanie próby szczelności - 1,0 prób, 28. oznakowanie trasy kanału taśmą z tworzywa sztucznego - 160,0 m, 29. warstwa wyrównawcza pod studzienki oraz wykonanie części dennej wraz z ukształtowaniem kinet - 5,0 m3 30. zasypanie istniejącego rowu - materiał niewysadzinowy z przywozu - 150,0 m3 31. wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 800mm - 1,0 szt 32. wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 300mm na wlocie do kanalizacji deszczowej - 1,0 szt 33. wykonanie drenażu francuskiego 30x30cm - żwir z geowłókniną wraz z podłączeniem do studzienek ściekowych rurą PCV fi100 o dł 2m. peszel fi 100 w drenażu - 150,0 mb, 34. regulacja pionowa włazów studzienek - 4,0 szt, 35. profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (chodnik/zjazd) - 340 m2, 36. oczyszczenie i skropienie warstw mechanicznie emulsją asfaltową - 405,0 m2, 37. wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 10cm (chodnik) - 260,0 m2, 38. wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 15cm (zjazd) - 80,0 m2, 39. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 15cm (chodnik) - 260,0 m2, 40. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm (zjazd) - 80 m2 41. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z dodatkiem cem. 3% o gr 30cm - 165,0 m2 42. wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC16P o gr. 9cm - 85,0 m2, 43. warstwa wiążąca AC 16W o gr. 6cm z asfaltem drogowym - 160 m2, 44. warstwa ścieralna - AC 11S z asfaltem drogowym - 4cm - 160 m2, 45. wykonanie nawierzchni z bet. kostki brukowej czerwonej o gr. 8cm (nowa kostka) na podsypce cem-piask 1:3 3cm (zjazdy) - 80,0 m2, 46. Remont cząstkowy chodnika z kostki betonowej (proj. przejście dla pieszych) - 24,0 m2 47. wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej szarej gr 8cm - 30,0 m2 48. warstwa humusu 10cm (z odzysku) wraz z obsianiem trawą na skarpach nie umocnionych - 115,0 m2 49. umocnienie dna i skarp wylotu z kanalizacji płytami ażurowymi na podsypce cem-piask gr 10cm - 4,0 m2 50. oznakowanie poziome jezdni - cienkowarstwowe - 51,2 m2 51. ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych (nowe słupki) - 4,0 szt 52. przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków (nowe znaki)- folia II generacji - 5,0 szt 53. wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej szarej o gr. 6cm na podsypce cem-piask 1:3 3cm (chodniki) - 120,0 m2 54. wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej czerwonej o gr. 6cm na podsypce cem-piask 1:3 3cm (chodniki - rzad kostki czerwonej przy krawężniku) - 30,0 m2 55. krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm na ławie bet. B15(C12/15) - 100,0mb 56. krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm na ławie bet. B15(C12/15) - 50,0 mb 57. obrzeża betonowe o wymiarach 8x30cm na ławie betonowej B15(C12/15) - 170,0 mb 58. ława pod ściek i poszerzenie drogi - 38,0 m3 59. rury ochronne na gazociąg - 6,0m Dokumentacja techniczna opracowana została na zakres robót od km 0+000 do km 0+327,20, natomiast do realizacji w niniejszym zamówieniu jest odcinek od km 0+177.200 do km 0+327.200 (odcinek do ul. Szpitalnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.12.2013r. do godz. 1000. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 1.wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr PPI.271.5.13 2.wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt 9.3 SIWZ Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA WADIUM BĘDZIE WYKLUCZONY. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach