Przetargi.pl
Budowa powierzchni magazynowych na surowce wtórne i odpady

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
    Olszowa, ul. Bursztynowa 55
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
    REGON: 25094533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa powierzchni magazynowych na surowce wtórne i odpady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać plac składowy wraz z odwodnieniem o długości 45 m i szerokości 25,4 m, o zmiennym spadku poprzeczny od 0,234 % do 1,367 % oraz z wjazdem od strony południowo zachodniej obejmujący swym zakresem: - wykonanie powierzchni magazynowych z drogowych płyt żelbetowych wraz z konstrukcją (powierzchnia 1143 m2); - budowa zjazdu z kostki brukowej betonowej o szerokości 8 m i powierzchni 78 m2; - wykonanie kolektora sanitarnego o średnicy 315 mm i łącznej długości 20,8 m wpiętego do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej oraz drenażu francuskiego na długości 45 m - wykonanie przełożenia kabla niskiego napięcia zasilającego oświetlenie oraz jego zabezpieczenie dwudzielną rurą arota o średnicy 110 mm. Plac należy wykonać z płyt grubości 0,15m w dostępnej ilości przez Zamawiającego 766 m2. Pozostałą ilość Wykonawca dostarczy we własnym zakresie na swój koszt w ramach niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, projekcie budowlanym zamiennym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Po wykonanych robotach teren należy uprzątnąć oraz przywrócić do stanu pierwotnego (w tym teren przylegający do placu w razie potrzeby należy wyrównać i obsiać trawą). Zamawiający wymaga aby pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przy realizacji zamówienia, wykonujących fizyczne roboty budowlane tj. prace ziemne, wykopy, przemieszczanie ziem, układanie folii uszczelniających itp. związani z realizacją przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Zamawiający będzie wymagał, by Wykonawca w terminie 10 dni od podpisania umowy, dostarczył aktualny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem formy zatrudnienia oraz dokonywał aktualizacji w przypadku zmian personalnych w terminie 10 dni od zaistnienia tych zmian. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu inwestycji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu prawidłowej wyceny składanej oferty. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy i na pełen zakres zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca przygotuje komplet dokumentów wraz z wnioskiem w terminie do dnia odbioru końcowego zadania w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca wykonana przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z dostępną wiedzą z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Wszystkie zastosowane, fabrycznie nowe materiały powinny posiadać atesty dopuszczające je do stosowania przy budowie oraz posiadać ważne certyfikaty lub raporty z badań oceny zgodności wyrobów budowlanych. Zakres prac obejmuje także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej. Warstwę zdjętego humusu należy spryzmować na terenie ZZO w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnej, kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego, kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego oraz przedłoży przed podpisaniem umowy kopię uprawnień wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów. Jeżeli wpis do izby inżynierów wygaśnie w trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualne zaświadczenie lub dokona zmiany kierownika budowy przedkładając kopię uprawnień i wpisu do izby nowowskazanej osoby. Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą zatwierdzony przez inspektora nadzoru budowlanego zawierający m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy dot. art. 57 ust. 1 pkt 2, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wersja papierowa i elektroniczna w plikach dxf, aktualne aprobaty techniczne dopuszczające zastosowane materiały do stosowania, atesty i certyfikaty na zastosowane materiały. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego jak również innym służbom do tego upoważnionym. W przypadku rozbieżności dokumentacji zastosowanie będzie miała następująca hierarchia dokumentów: 1) Umowa. 2) Karta gwarancyjna 3) SIWZ 4) STWIORB 5) Projekt Wykonawczy 6) Projekt Budowlany Wykonawca ma obowiązek organizowania robót w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. Do obowiązków Wykonawcy będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych (w szczególności z robót ulegających zakryciu) i przekazanie na nośnikach elektronicznych wraz z dokumentacja odbiorową. Informacje uzupełniające do niniejszej specyfikacji stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, będące integralną częścią niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.08.2018 r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach