Przetargi.pl
Budowa pompowni strefowej w miejscowości Leszno Gm.Kutno

Gmina Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Witosa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 355 70 20 , fax. 024 3557021
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
    ul. Witosa 1 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. (024) 355 70 20, fax. 024 3557021
    REGON: 00000611015744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakutno.pl , www.gminakutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pompowni strefowej w miejscowości Leszno Gm.Kutno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. :Budowa pompowni strefowej w miejscowości Leszno Gm. Kutno. W zakres zadania wchodzą następujące roboty : wykonanie kontenerowej pompowni strefowej na fundamencie betonowym, montaż zestawów hydroforowych ,wykonanie automatyki sterowniczej ,wykonanie przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych ,wykonanie ogrodzenia i chodników , wykonanie rozbiórki budynku istniejącej pompowni . 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralna część SIWZ:a)dokumentacja projektowa ((projekt budowlano -wykonawczy) załącznik nr 8,b) kosztorysy nakładcze , przedmiary robót - załącznik nr 9,c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10. 3.W ramach zamówienia oprócz dostawy i montażu urządzeń i wykonania wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również :a)wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,b)przeprowadzić badanie jakości wody pitnej (zgodnie z obowiązującymi przepisami)przeprowadzone przez stacje sanitarno-epidemiologiczne bądź inne akredytowane labolatorium ,c)kompleksowe uruchomienie wszystkich urządzeń pompowni,d) zagospodarowanie terenu pompowni e)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4.Przekazanie Zamawiającemu przed odbiorem końcowym inwestycji następujących dokumentów: a)instrukcji obsługi i eksploatacji pompowni wraz z instrukcjami stanowiskowymi , b)oświadczenie Wykonawcy ,że przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji, c)DTR urządzeń , certyfikaty bezpieczeństwa i wymagane atesty, d)dokumentację UDT w niezbędnym ,wymaganym przepisami zakresie, e)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ,f)badanie skuteczności zerowania i oporności urządzeń instalacji elektrycznych. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i robót tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji zadania. 6.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlano-montażowe - 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru 7. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz kosztorysach nakładczych znaków towarowych oraz nazw producentów w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł. słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100. 2.Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 3 lutego 2010 roku godz. 10:00 3.Wykonawca może wnieść wadium w:a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 1158 , z późn zm.). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium wyłącznie przelewem na rachunek BS Kutno 27 9021 0008 0010 6021 2000 0005 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed wyznaczonym terminem składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenia oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 200 000,- zł każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: ogólnobudowlane ,instalacje i sieci sanitarne, instalacje i sieci elektryczne, posiadających aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 600 000,00 zł, ; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.; 6) załączą wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem: nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta,aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, odpowiadające wszystkim parametrom techniczno-eksploatacyjnym ujętych w dokumentacji projektowej - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców, którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI. SIWZ stosując formułę spełnia - właściwy dokument, nie spełnia- brak dokumentu lub niewłaściwy dokument.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnienia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ,Wykonawca załącza do oferty ;a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca załącza do oferty:a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 200 000,- zł każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;wg załącznika nr 5; b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich walifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 6; c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 6a, d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: instalacje i sieci sanitarne, instalacje i sieci elektryczne, oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.e)oświadczenie Wykonawcy o zastosowaniu urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem: nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta,aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, odpowiadające wszystkim parametrom techniczno-eksploatacyjnym ujętych w dokumentacji projektowej - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne wg załącznika nr 3. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załącza do oferty:a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ,w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy , Wykonawca załącza do oferty: a)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk wg.załącznika nr 4,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach