Gmina Godziesze Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 62-872 Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7611089 , fax. 062 7611053
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziesze Wielkie
ul. 11 Listopada 10 10
62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie
tel. 062 7611089, fax. 062 7611053
REGON: 25085516200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgodzieszew.wokiss.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pompowni sieciowej ze zbiornikiem retencyjnym dla wodociągu Wolica w m. Stobno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem projektu jest budowa pompowni wraz z posadowieniem zbiornika zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie z istniejącym budynkiem remizy strażackiej w m. Stobno, posiadającym bezpośredni wjazd z drogi powiatowej Kalisz - Brzeziny. W ramach projektu przewiduje się: - budynek technologiczny pompowni, wykonany w technologii tradycyjnej, o powierzchni zabudowy do 25 m2, szerokości elewacji frontowej do 5 m, wysokości budynku do 4 m, o połaci dachowej dwuspadowej dostosowanej do istniejącego budynku, - zamontowanie istniejącego zbiornika wyrównawczego wody w konstrukcji stalowej nadziemnej o średnicy 4,5 m i wysokości do 8 m na zaizolowanym fundamencie betonowym. W dnie zbiornika zlokalizowane będą rurociągi (tłoczny, ssący, spustowy, przelewowy), - włączenie projektowanych rurociągów przyłączeniowych do istniejącej sieci położonej po drugiej stronie drogi powiatowej dokonane zostanie w pasie drogi gminnej, bezwykopowego przejścia pod drogą powiatową oraz w poboczy przedmiotowej drogi powiatowej, - wykonanie przyłącza energetycznego oraz kabli zasilania energetycznego oraz sterowania stacją wraz z oświetleniem terenu stacji. Uwaga! 1. Drogi wewnętrzne o szerokości pasa jezdnego 3,5 m z kostki brukowej ograniczonej krawężnikiem betonowym oznaczone w składzie projektu w rozdziale V pozostanie zadaniem własnym inwestora, 2. Odprowadzenie przelewu zbiornika zostanie dokonane poprzez rurociąg do istniejącego rowu melioracyjnego oznaczonego w składzie projektu w rozdziale II pkt. 12 pozostanie zadaniem własnym inwestora. Elementy te zostały wyłączone z przedmiaru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, - kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, - formularz oświadczenia - art. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ - formularz oświadczenia - art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, - formularz oświadczenia o spełnianiu wymaganych warunków - załącznik nr 5 do SIWZ, - zatwierdzony projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, - kwestionariusz kwalifikacji technicznych - załącznik nr 7 do SIWZ, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 8 do SIWZ, - zestawienie wyposażenia - załącznik nr 9 do SIWZ, - plan pracy i program - załącznik nr 10 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgodzieszew.wokiss.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac remontowych na Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Jesionowej w Kościanie (64-000)
Dodano: 2016-06-17 - Remont i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dzierzbinie-Kolonii
Dodano: 2016-04-19 - Modernizacja stacji poboru i uzdatniania wody w szpitalu w Ludwikowie
Dodano: 2015-08-07 - Przetarg nieograniczony na : Modernizacje Stacji Uzdatniania Wody w Kostrzynie-ETAP II
Dodano: 2015-07-08 - Rozbudowa (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Kuźnicy Myślniewskiej
Dodano: 2013-11-07 - Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Mikoszkach
Dodano: 2013-07-15 - Budowa stacji uzdatnia wody w Kąkolewie gmina Grodzisk Wielkopolski
Dodano: 2013-01-18 - Budowa stacji uzdatnia wody w Kąkolewie gmina Grodzisk Wielkopolski
Dodano: 2013-01-08 - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI MARCJANÓW, GMINA KAWĘCZYN
Dodano: 2012-07-25 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rozalinie
Dodano: 2012-04-20