Gmina Bukowiec ogłasza przetarg
- Adres: 86-122 Bukowiec, ul. Ceynowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
- Data zamieszczenia: 2020-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
ul. Ceynowy 14
86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
REGON: 53155900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bukowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa pomieszczenia technicznego, utwardzenie placu i wymiana kamer w parku wiejskim w m. Bukowiec”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa pomieszczenia technicznego, utwardzenie placu i wymiana kamer w parku wiejskim w m. Bukowiec”, realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w pkt. 10.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 10. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych, dostępną na stronie: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji- ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/opinia-dotyczaca-art.-29-ust.-3a-ustawy-pzp-uwzgledniajaca-wspolne- stanowisko-prezesa-urzedu-zamowien-publicznych-oraz-generalnego-inspektora-danych-osobowych-z-dnia-28- kwietnia-2017-r. „(…) czynności wykonywane przez (…) osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 1202 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa a art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, a który jest w tej samej grupie kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-04-04 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-06 - Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
Dodano: 2024-02-12 - „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-15 - „Przebudowa leśniczówki Leontynowo oraz wymiana 7 kotłów CO”
Dodano: 2023-09-14 - „Budowa budynków placówek opiekuńczo – wychowawczych z podziałem na 2 zadania”.
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w budynku Przedszkola Miejskiego im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni
Dodano: 2023-08-21 - „Przebudowa leśniczówki Leontynowo oraz wymiana 7 kotłów CO”
Dodano: 2023-07-19 - „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-06-19 - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gacki
Dodano: 2023-05-22