Gmina Opoczno ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7363137 , fax. 044 7363111
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
ul. Staromiejska 6 6
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7363137, fax. 044 7363111
REGON: 59064837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa północno - zachodniej obwodnicy miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E dł. 2,305 km - planowanej do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa północno - zachodniej obwodnicy miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E dł. 2,305 km - planowanej do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Budowa ulic obejmuje : 1.ul. Przemysłową do ul. Inowłodzkiej 2.ul. Świerkową od ul. Przemysłowej do ul. Partyzantów w zakresie: -jezdni, chodników, zjazdów, kanalizacji-deszczowej -usunięcia kolizji -robót towarzyszących -wykonania inwentaryzacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie dróg ze zjazdami i chodnikami wraz z kanalizacją deszczową o długości min. 600m każda ( długość kanalizacji nie musi odpowiadać dł. drogi), z podaniem ich długości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie dróg ze zjazdami i chodnikami wraz z kanalizacją deszczową o długości min. 600m każda . potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia, wymagane : - uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - uprawnienia budowlane w zakresie sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy wykaz osób z dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganych uprawnień wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla minimum jednej osoby w każdym wymienionym zakresie. potencjał techniczny - dysponują następującym sprzętem tj. wymagane minimum: - Układarka masy bitumicznej - 2 szt. - Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej - min. 4 szt. - Równiarka - min. 1 szt. - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - min. 2 szt. - Ubijarka do kostki betonowej- min. 2 szt. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy dokument potwierdzający dysponowanie wymaganym sprzętem. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli suma posiadanych środków finansowych na rachunku i zdolność kredytowa będzie w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego pracownikami) 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (a które nie są jego własnością) 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Dmowskiego w Wiewiórczynie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1310E Skierniewice - Pszczonów - Łyszkowice na odcinku przez miejscowość Słomków (etap II od km 1+433 do km 2+833)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy: Konopnickiej, Penelopy, Słonecznej, Wąskiej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 32 w Nadleśnictwie Grotniki w Leśnictwie Zimna Woda w oddz. 125, 119, 113, 114, 108.
Dodano: 2016-07-22 - REMONT AL. GEN. W. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ODCINEK III: OD UL. CONCORDII DO UL. KOSTROMSKIEJ /STRONA PÓŁNOCNA/
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 312330 w m. Leźnica Małą (Kobylak) gm. Łęczyca
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej Baszków-Jakubice poprzez wykonanie chodnika
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1721E w miejscowości Sadokrzyce gmina Wróblew
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie
Dodano: 2016-07-19