Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2017-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 590648468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA POŁĄCZENIA UL. BRONIEWSKIEGO Z UL. SULEJOWSKĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Budowa łącznicy w Piotrkowie Trybunalskim od ul. Sulejowskiej do ul. Broniewskiego wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej od hm 0+00 do hm 6+93 wraz ze skrzyżowaniem z ul. Broniewskiego i przebudową ul. Broniewskiego o dł 100 mb. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: •roboty rozbiórkowe, •budowa jezdni bitumicznej, chodnika i zjazdów do posesji z kostki brukowej, •wycinka i karczowanie drzew i krzewów, •wykonanie terenów zielonych wraz z obsianiem trawą, •oznakowanie pionowe, •budowa kanalizacji deszczowej, •przyłącza kanalizacji sanitarnej, •przebudowa odcinków sieci wodociągowej i budowa nowych przyłączy, •budowa zbiornika odparowująco-infiltracyjnego, •usunięcie kolizji z linią energetyczną napowietrzną NN, •budowa oświetlenia ulicznego, •usuniecie kolizji istniejącej sieci teletechnicznej z projektowaną drogą. Uwagi : •Materiał z rozbiórek i z wycinki drzew i krzewów stanowi własność Wykonawcy. Wymagania dodatkowe: •Geodeta powinien wykonać wykaz zmian danych ewidencyjnych dla potrzeb wprowadzenia zamiany oznaczenia użytku gruntowego na „dr” dla działek położonych w liniach rozgraniczających pasa drogowego ulicy •Pielęgnacja zieleni wymagana przez rok od dnia podpisania protokołu końcowego. •Oprawa oświetleniowa winna być wyposażona w układ zasilający, który może mieć ustawionych do 5-ciu poziomów autonomicznej redukcji mocy, niewymagającej sterowania sygnałem zewnętrznym. Poziomy redukcji należy zaprogramować na trzy okresy dobowe zmiany natężenia oświetlenia: pierwszy od godz. 5.00 do godz. 22.30 -100%, drugi od godz. 22.30 do godz. 24.00 – 70%, trzeci od godz. 0.00 do godz. 5.00 – 60%. Od dwóch zacisków programowalnych zasilacza lampy poprowadzić przewód YLY 2x1 mm2 do tabliczki bezpiecznikowej z zapasem min. 0,5 m. •Należy przeprowadzić wizję stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. •Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Zamawiający zastrzega wykonanie (kluczowych części) zamówienia siłami własnymi, tj. robót drogowych – bitumicznych i związanych z konstrukcją drogi. Zamawiający wymaga, aby przy określonych czynnościach wykonawca zapewnił osoby zatrudnione na umowę o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę to w szczególności: 1.Roboty montażowe przy konstrukcji jezdni, roboty bitumiczne, 2.Roboty sanitarne, związane z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 3.Montaż oświetlenia ledowego, roboty instalacyjne przy układaniu kabli i montażu słupów. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (zarówno przez Wykonawcę jak i Podwykonawców) zaangażowanych do wykonywania czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Wykonawca ma obowiązek dysponowania do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego umowami o pracę pracowników wskazanych na ww. listach. Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Kara umowna za złamanie obowiązku zatrudnienia personelu na umowę o pracę lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek w wysokości 5 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mała Wieś.
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12 - Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
Dodano: 2024-05-10