Przetargi.pl
„Budowa połączenia drogowego łączącego drogę gminną nr 258033P z drogą wojewódzką nr 187 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”- zaprojektuj i wybuduj

Miasto i Gmina Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, Dworcowa 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612927501 , fax. +48612920072
  • Data zamieszczenia: 2022-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szamotuły
    Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. +48612927501, fax. +48612920072
    REGON: 631258230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa połączenia drogowego łączącego drogę gminną nr 258033P z drogą wojewódzką nr 187 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”- zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”zgodnie z wstępną promesą nr 01/2021/7425/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przezZamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.Zakres prac obejmuje:- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej;- wykonanie projektu i podziału geodezyjnego działek;- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;- roboty ziemne;- podbudowy;- nawierzchnie;- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych oraz wykończeniowe;- roboty w zakresie regulacji ruchu;- kanał technologiczny;- oświetlenie drogowe;W ramach zadania należy:A. Opracować dokumentację projektową wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, postanowień oraz decyzji, wszczególności: o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, projektu podziału geodezyjnego działek, o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID, zgłoszenia na roboty budowlane, zgłoszenie zakończenia robót (ew. pozwolenie na użytkowanie). Wykonawcazobowiązany jest do opracowania pełnej dokumentacji do wniosków o uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji.B. Wykonać roboty budowlane na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przezWykonawcę robót, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa. Terminy prowadzenia robót budowlanych muszą byćzgodne z warunkami uzyskanymi przez Wykonawcę na etapie uzgodnień dokumentacji projektowejOpis przedsięwzięcia:W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest zaprojektowanie, uzyskaniu niezbędnych ostatecznych decyzji, wykonanieprojektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innychdokumentówi opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanądokumentacją projektową dla całości zamierzenia. W zależności od przyjętych i zatwierdzonych rozwiązań projektowychmoże się okazać konieczne uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Zakres obejmuje robotyziemne oraz wytyczenie i wykonanie nawierzchni drogi. Przedsięwzięcie obejmuje układ drogowy łączący drogę gminną 258003P z drogą wojewódzka nr 186 wg załączniku – rys. nr 2 plan sytuacyjny.Odcinek drogi objęty projektem łączy się bezpośrednio z drogami wyższej kategorii i tak na początku opracowania –zjazdem na drogę wojewódzka nr DW186 Oborniki- Szamotuły. W wyniku realizacji inwestycji powstanie nawierzchnia drogiasfaltowej na długości ok. 850 mb. Na całej długości trasy przewidziano wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szer. 6,0mwraz z rowami odparowującymi oraz ciągiem pieszo-rowerowym o szer. 3,0m i oświetleniem drogowym. Celem przedsięwzięcia jest uporządkowanie przestrzeni, poprawa jej estetyki, stworzenie ciągu komunikacyjnego dostosowanego do wymagań oraz aktualnych przepisów.Uwaga:Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne imogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień orazzastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowiąryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;c) Opinia geotechniczna – załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach