Przetargi.pl
BUDOWA POGÓRZAŃSKIEGO CENTRUM TURYSTYKI I REKREACJI W M. JASTRZĘBIA WRAZ Z MODERNIZACJĄ BUDYNKU GMINNEGO W CIĘŻKOWICACH

GMINA CIĘŻKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146285840 , fax. +48146285820
  • Data zamieszczenia: 2023-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CIĘŻKOWICE
    ul. Tysiąclecia 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. +48146285840, fax. +48146285820
    REGON: 851661151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA POGÓRZAŃSKIEGO CENTRUM TURYSTYKI I REKREACJI W M. JASTRZĘBIA WRAZ Z MODERNIZACJĄ BUDYNKU GMINNEGO W CIĘŻKOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. „BUDOWA POGÓRZAŃSKIEGO CENTRUM TURYSTYKI I REKREACJI W M. JASTRZĘBIA-ETAP I” na działce nr 853, który obejmuje:a) prace projektowe, b) roboty budowlano-montażowe -budynek - stan surowy otwarty (prace ziemne, konstrukcja budynku, dach wraz z poszyciem dachowym, zabezpieczenie otworów przed opadami i wejściem osób postronnych, izolacja przeciwwodna ścian i fundamentów, przebudowę sieci energetycznej.Etap I nie obejmuje wykonania konstrukcji tarasu nad parkingiem, robót wykończeniowych i instalacyjnych, robót z zakresu zagospodarowania terenu.Szczegółowy zakres zamówienia: 1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów (w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego), uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych, zgody na wycinkę drzew), wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych; 2) wykonanie koncepcji architektoniczno – budowlanej zawierającej w szczególności: zagospodarowanie terenu (w tym lokalizację budynku, miejsca postojowe, dojścia i dojazdy, plac zabaw), rzuty poszczególnych kondygnacji, rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe i techniczno - instalacyjne oraz wizualizację budynku i zagospodarowania terenu; 3) wykonanie projektu budowlanego (dla etapu I i II) (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), projektu wykonawczego we wszystkich branżach wraz z projektami przyłączy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej branży, przedmiarów robót dla każdej branży, kosztorysów inwestorskich dla każdej branży; 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym pozwolenia na budowę) oraz dokonania zgłoszeń robót budowlanych i innych koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych; 5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ); 6) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego oraz dokonanych zgłoszeń zamiaru budowy – dla etapu I;7) przeniesienie praw autorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego;8) przygotowanie dokumentacji powykonawczej budynku i przekazanie jej Zamawiającemu; 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, na okres min 2 lat (24 miesięcy).4. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.5. W ramach zamówienia należy wykonać prace projektowe, roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze i przygotowawcze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. „MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO W CIĘŻKOWICACH” w zakresie przebudowy piętra na gabinety rehabilitacyjne oraz rozbudowy budynku na działce nr 802/1 w m. Ciężkowice o nowo projektowaną windę zewnętrzną z częściowym wyburzeniem istniejących schodów zewnętrznych prowadzących do budynku, który obejmuje:c) prace projektowe, d) roboty budowlano-montażowe.Szczegółowy zakres zamówienia: a. uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów (w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego), uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych, zgody na wycinkę drzew), wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych; b. wykonanie koncepcji architektoniczno – budowlanej zawierającej w szczególności: zagospodarowanie terenu (w tym lokalizację budynku, miejsca postojowe, dojścia i dojazdy, plac zabaw), rzuty poszczególnych kondygnacji, rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe i techniczno - instalacyjne oraz wizualizację budynku i zagospodarowania terenu; c. wykonanie projektu budowlanego (dla etapu I i II) (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), projektu wykonawczego we wszystkich branżach wraz z projektami przylączy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej branży, przedmiarów robót dla każdej branży, kosztorysów inwestorskich dla każdej branży; d. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym pozwolenia na budowę) oraz dokonania zgłoszeń koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych; e. sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ); f. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego oraz dokonanych zgłoszeń zamiaru budowy w zakresie demontażu ścian wewnętrznych, elementów wykończenia i instalacji, budowy szybu windowego wraz z przebudową i robotami wykończeniowymi pomieszczeń , budowy instalacji elektrycznych, teletechnicznych, wod-kan, co, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;g. przeniesienie praw autorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego;h. wykonanie dokumentacji powykonawczej budynku i przekazanie jej Zamawiającemu; 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, na okres min 2 lat (24 miesięcy).4. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.5. W ramach zamówienia należy wykonać prace projektowe, roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze i przygotowawcze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadiumw wysokości:Dla części I: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).Dla części II: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy P.Z.P., tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 00204. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek ten, w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż:Dla części I: 500 000,00 zł.Dla części II: 200 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową budynków z instalacjami wewnętrznymi wody, kanalizacji i elektrycznymi o wartości robót co najmniej:Dla części I: 1 000 000,00 zł.Dla części II: 500 000,00 złb) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:Dla części I:Jedną osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;Jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Dla części II:Jedną osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;Jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;Jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach