Przetargi.pl
BUDOWA PODZIEMNEGO SYSTEMU NAWADNIAJĄCEGO PŁYTĘ GŁÓWNĄ BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSIR W KOLE – W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PODZIEMNEGO SYSTEMU NAWADNIAJĄCEGO PŁYTĘ GŁÓWNĄ BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSIR W KOLE – W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji systemu automatycznego nawadniania boiska piłkarskiego Stadionu Miejskiego w Kole przy ul. Sportowej 12. Celem budowy systemu jest zapewnienie odpowiedniego uwilgotnienia podłoża w okresach suchych. 2. Zakres inwestycji obejmuje: a) włączenie do wodociągu, b) zakup, dostawa i montaż komory technicznej, c) zainstalowanie układu do podwyższania ciśnienia z wodomierzem w komorze technicznej, d) wytyczenie w terenie rurociągów, zraszaczy wynurzanych, e) wykonanie wykopów pod rurociągi, f) wykonanie sieci głównego rurociągu rozprowadzającego, g) wykonanie sieci rurociągów zasilających zraszacze, h) podłączenie i wyregulowanie zraszaczy, i) zainstalowanie urządzeń do automatycznego sterowania wraz z okablowaniem sterowniczym. 3. Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję a) Powierzchnia przewidziana do nawadniania z zastosowaniem zraszaczy: 10 981 m2 b) Instalacja rozprowadzająca:  rurociąg ø90 PE100 PN10 – 100 mb;  przyłącze wodociągowe – 1 kpl;  układ do podwyższania ciśnienia – 1 kpl; c) Instalacja zraszająca:  rurociąg ø63 PE100 PN10 – 650 mb;  zraszacz RB EAGLE 950 z dyszą – 16 kpl;  zraszacz RB EAGLE 900 z dyszą – 7 kpl; d) Automatyczne sterowanie:  sterownik RB ESP-LXME rozbudowany do 24 sekcji – 1 kpl;  czujnik opadu deszczu RSD Bex – 1 kpl;  przewód YDY 4x4 mm2 – 10 mb;  przewód YKY 2x1,0mm2 – 20 mb;  przewód YKY 5x1,5mm2 – 1120 mb;  przewód YKSY 7x1,5 mm2 – 110 mb;  przewód YSTY 30x1,5mm – 20 mb; 4. Źródło wody do nawodnień. Źródłem wody do projektowanego systemu nawadniania będzie istniejący rurociąg ø600. W nowo zamontowanej komorze technicznej zainstalowany zostanie wodomierz, układ do podwyższania ciśnienia z pompą np. Grundfos CRE 15-3 o wydajności maksymalnej 23,5 m3/h, w celu uzyskania wymaganej wydajności źródła wody wraz z osprzętem. Przyłącze wodociągowe zostanie wyposażone w następujące elementy:  zasuwę z kołnierzem i kielichem dla rur PE DN 80/90,  trójnik kołnierzowy DN 80,  teleskopową obudowę RD 1.35-1.8 m.  skrzynkę uliczną do zasuw,  płytę podkładową. 5. Zasilanie elektryczne. Do podłączenia zaprojektowanego systemu zasilania w energię elektryczną systemu nawadniającego wykorzystane zostanie istniejące przyłącze elektryczne. Inwestycja nie obejmuje doprowadzenia zasilania elektrycznego. 6. Roboty należy prowadzić w taki sposób aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia płyty boiska oraz drenażu odwadniającego płytę boiska. Wszelkie uszkodzenia, które będą wynikiem prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia we własnym zakresie. Zgodnie z przedmiarem robót przed przystąpieniem do mechanicznego wykonania robót ziemnych (rowki pod instalację) , należy w śladzie rowków równo wyciąć darń murawy o szerokości 30 cm i grubości 15 cm oraz odłożyć na rozłożoną wzdłuż wykopu folię. Urobek wydobyty wykopów pod rurociągi również należy odłożyć na folię. Prace związane z budową instalacji wodociągowej prowadzone mają być w wykopie wąsko przestrzennym. Szczegółowy zakres prac określają: opis techniczny, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Rodzaj prac, które Wykonawca obowiązany jest wykonać w ramach zamówienia, określają przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszego postępowania. Ilość jednostek przedmiarowych (podane w przedmiarach) mają charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne dla wykonania zamierzenia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi inspektora nadzoru inwestorskiego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiary robót mają dla Wykonawcy charakter wyłącznie pomocniczy. Uwaga: Przedmiot postępowania obejmuje również uporządkowanie terenu, w tym przywrócenie stanu pierwotnego muraw boisk piłkarskich. 7. Wykonawca zobowiązany jest: a) utrzymywać na placu budowy porządek, a w szczególności należycie składować i usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady, śmieci oraz urządzenia prowizoryczne; b) zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt pojemnik na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów budowlanych; c) zorganizować i zabezpieczyć, a po zakończeniu robót zdemontować zaplecze budowy, jak i również ponosić koszty jego utrzymania oraz konserwacji wszystkich urządzeń, na zorganizowanym przez siebie placu budowy; d) odtworzyć stan pierwotny fragmentów dróg, nawierzchni, urządzeń lub instalacji, w tym przywrócenie stanu pierwotnego muraw boisk piłkarskich; e) dokonać montażu urządzeń do nawadniania. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego – bezusterkowego z wyłączeniem urządzeń i materiałów objętych gwarancją producenta. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne, zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną wykonanych robót i wbudowanych urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie gwarancji do realizacji corocznych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu. Ponadto w 60 miesiącu gwarancji dokona przeglądu wykonanych robót – funkcjonowania instalacji nawadniania boisk piłkarskich, który polegać będzie na jego ocenie oraz związanych z nim usunięciem ewentualnych wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zakończonym protokołem, podpisanym przez obie strony. 11. Zamawiający zapewni Wykonawcy odpłatnie pobór wody i energii elektrycznej ze wskazanych ujęć. 12. Zgodnie z art. 29.3 a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracowników fizycznych/robotników, których czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały opisane w pkt. 2 ppkt. a), c) do i) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej, na podstawie umów o pracę. Wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 14. W ceku kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 15. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 16. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót budowlanych świadczonych przez podwykonawców. 17. Przedmiot zamówienia określono w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV) jako: 1) 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 2) 45232120-9 - Roboty nawadniające 3) 45232121-6 - Rurociągi nawadniające 4) 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych 5) 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 18. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 4.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach