Przetargi.pl
Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska współfinansowanego ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska współfinansowanego ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.2.1 Zadanie I zaprojektuj i wybuduj ok. 78 szt przyłączy 1.Opracowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno- Użytkowego w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia robót budowlanych 1)Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r. z późniejszymi zmianami w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia robót budowlanych a.Obecnie trwa budowa sieci z przykanalikami do granic posesji wobec czego Zamawiający przekaże niezbędne do sporządzenia dokumentacji informacje (np. głębokość posadowienia przykanalika i lokalizację) co należy uwzględnić w profilach i w części opisowej. b.Część opisowa powinna zawierać szczegółowe informacje dla Wykonawcy niezbędne do wyceny i realizacji przyłącza np. długość każdego przyłącza, średnica, rodzaj przewodu, sposób połączenia z istniejącym systemem kanalizacji na posesji, rodzaj i ilość studzienek, odtworzenie terenu, likwidacja szamba i inne niezbędne informacje dla prawidłowej realizacji. 2)Sporządzenie planu sytuacyjnego lokalizacji przyłączy na kopii aktualnej mapy zasadniczej (około 78 szt.) w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa budowlanego o stopniu szczegółowości niezbędnym do wybudowania przez wykonawcę, oraz opisu technicznego 3)Sporządzenie Kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. nr 130, poz. 1389), wraz z wyliczeniem ogólnej ceny 1 mb przyłącza zawierającej koszty wszystkich materiałów i robót w tym również koszty likwidacji istniejących szamb wraz z dowozem materiału zasypowego i kosztami likwidacji ewentualnych kolizji. 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB), 4)Sporządzenie Przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. nr 202, poz. 2072 oraz 2005r. nr 75, poz. 664). Uwzględnienie w przedmiarze robót tabeli elementów scalonych ustalającej cenę 1 mb przyłącza. 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB), 5)Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. nr 202, poz. 2072 oraz 2005r. nr 75, poz. 664). 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB), Ze względu na etapową budowę sieci kanalizacji sanitarnej budowa przyłączy kanalizacyjnych również będzie realizowana w etapach. Zamawiający wymaga uwzględnienia w opracowanej dokumentacji podziału na przyłącza realizowane w 2013 roku - 32szt w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, Krótkiej oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane w 2014 roku - 46 szt w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Parkowej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, Spółdzielczej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej. 1.1.WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1.Dokumentacja stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 1)Wykaz opracowań dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla całego zadania inwestycyjnego z podaniem nazw wszystkich teczek dokumentacji, 2)Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że wydana zostaje w stanie zupełnym (kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i który jest znany wykonawcy), 4)Imienny wykaz Projektantów, którzy wykonali dokumentację wraz z numerami uprawnień projektowych. 5)Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji pro?jektowej do zatwierdzenia 6)Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. 7)Oświadczenie Wykonawcy prac projektowych, że dokumentacja projektowa jest własnością Zamawiającego i może nią dysponować stosownie do jej przeznaczenia w tym do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w dokumentacji nazw własnych, a także wklejania zdjęć technologii, schematów produkowanych urządzeń Zamawiający nie dopuszcza także używania w dokumentacji projektowej skonkretyzowanych wyostrzonych parametrów technicznych tzn. opisy techniczne muszą określać zakres parametrów proponowanych urządzeń np. poprzez użycie opisy od do min max Zabrania się używania tabel producentów urządzeń i materiałów użytych do projektowania robót budowlanych. Dokumentacje projektowe nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń oraz parametrów technicznych wskazujących konkretnych producentów. Mapy muszą być opisane za pomocą parametrów techniczno-użytkowych Przedmiary i STWOiR musza być wykonane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ); Niedopuszczalne jest opracowanie przedmiaru robót jako tzw. księga przedmiarów. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie potwierdzające fakt, iż zrozumiał opis przedmiotu zamówienia oraz, że jest on dla niego jasny i nie budzi żadnych wątpliwości, co zagwarantuje prawidłowość jego wykonania oraz zapewnienie wymaganej jakości wykonywanej usługi. W przypadku niedostosowania się do wyżej wymienionych wytycznych Zamawiający nie dokona odbioru dokumentacji projektowych i nie wypłaci wynagrodzenia. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania dokumentacji 3.Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, 4.Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 r.). 5.Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6.Potwierdzeniem odbioru kompletnej dokumentacji będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany obustronnie po sprawdzeniu przez zamawiającego kompletności złożonej dokumentacji. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.Budowa przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją. Ze względu na etapową budowę sieci kanalizacji sanitarnej budowa przyłączy kanalizacyjnych również będzie realizowana w dwóch etapach. Zamawiający wymaga wykonania przyłączy : w 2013 roku - ok. 32 szt. w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, Krótkiej oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane w 2014 roku - ok. 46 szt. w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Parkowej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, Spółdzielczej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej 2.2.2. Zadanie II Budowa przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją będącą w posiadaniu Zamawiającego. a.w 2013 roku - 18 szt. w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane b.w 2014 roku - 40 szt. w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej. 2.3 Wykonanie robót budowlanych. 1)Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii i wody dla potrzeb budowy. 2)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego. 3)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 4)Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem i warunkami geologicznymi oraz przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. 5)Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek, po Odbiorze technicznym 6)Termin rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, zaś na rurociągi na okres gwarancji 10 lat i liczy się od dnia dokonania końcowego odbioru przedmiotu umowy Wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. 7)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 8)Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu budowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z w/w czynnościami. 9)Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiOR 10)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 11)Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a.protokoły z badania materiałów i urządzeń, b.dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c.inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. d.protokoły odbioru od właścicieli sieci i urządzeń infrastruktury podziemnej. e.Kosztorys powykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, zestawienie zrealizowanych podłączeń wg wzoru Zamawiającego i wymogu jednostki współfinansującej 12)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 13)Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnego oświadczenia właściciela nieruchomości o braku uwag do wykonanego przyłącza i uporządkowania terenu. 14)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 15)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: a)Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) b)Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r Nr 243 poz. 1623 ) 16)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą; c)jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; d)uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; e)za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy; f)wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; g)Zamawiający przewiduje możliwość przeniesienia wierzytelności przysługujących podwykonawcy wobec wykonawcy na Zamawiającego, jeżeli stwierdzone zostanie, że wykonawca opóźnia się w regulowaniu należności dla podwykonawcy ponad okres rozliczenia przewidziany w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. rok Nr 139 poz. 1323 ze. zm.). h)Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie Wykonawca wybrany w wyniku zakończonego postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 18.700,00 złotych (słownie :osiemnaście tysięcy siedemset złotych 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku:79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania:Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska współfinansowanego ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1.Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a)nazwa i adres Zamawiającego; b)nazwę przedmiotu zamówienia; c)nazwę i adres Wykonawcy; d)termin ważności gwarancji; e)zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach