Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
REGON: 89052355600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów zewnętrznych obok budynku przy ul. Ogrodowej 9 w Lądku-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów zewnętrznych obok budynku przy ul. Ogrodowej 9 w Lądku-Zdroju”. Zamawiający zamierza od strony klatki schodowej nr 9 wykonać podjazd dla osób niepełnosprawnych. Podjazd dostosuje poziom dolny ciągu pieszego łączącego przedmiotowy budynek z poziomem górnym schodów wejścia głównego. 2) W tym celu należy przebudować wejście boczne do budynku, które polegać będzie na zwężeniu szerokości schodów do 185,50 cm oraz rozebraniu części gazonu z terenem zielonym w celu wykonania ww inwestycji. Jednocześnie zostanie wykonana nowa nawierzchnia schodów z płyt granitowych płomieniowanych. 3) Zakres robót remontowych ujętych w opracowaniu zgodnie ze zleceniem Zamawiającego obejmuje : a) roboty przygotowawcze rozebranie chodnik przy budynku rozebranie stopni schodowych, rozebranie części gazonu, b) roboty ziemne wykopy liniowe pod projektowane ławy fundamentowe usunięcie ziemi z wykopu poza strefę robót zasypanie wykopów po robotach fundamentowych z zagęszczeniem wykonanie podbudowy pod płytę podjazdu z zagęszczeniem Id=1,0 c) roboty budowlane ułożenie podbetonu w wykopie C 8/10 (B10) zabetonowanie fundamentów i ściany fundamentowej (oporowej) pochylni i schodów betonem C 20/25 (B-25), ułożenie obrzeży betonowych i krawężników (chodnik i droga ), przygotowanie podłoża o parametrach G1 o Is ≥ 1,00 i E2 ≥ 100 MPa, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. od 10 cm w zależności od przeznaczenia, ułożenie geowłókniny 150, grub. 0,1 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm pod pochylnie, chodnik i drogę, ułożenie kostki betonowej, wibroprasowanej, bez fazowej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 6,0 cm (podjazd i chodnik) i grub. 8,0 cm (droga) z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo – piaskową, d) prace wykończeniowe montaż balustrad z rur stalowych cynkowanych na gorąco i malowanych proszkowo w kolorze grafitowym. obłożenie ścian podjazdu okładziną imitującą ścianę kamienną, e) obłożenie stopni płytami granitowymi płomieniowanymi (nastopnice i podstopnice). 4) W zakresie zamówienia znajduje się również modernizacja wiaty TAXI w zakresie określonym w przedmiarze robót – zał. nr 1a do SIWZ. 5) Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys euro ale poniżej progów unijnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223500-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - Załącznik nr 2a do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót budowlanych, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja skarpy przy ul. Kamieniogórskiej (dz. nr 122/3, obr. 3 Boguszów) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce”
Dodano: 2018-05-15 - Rewitalizacja skarpy przy ul. Kamieniogórskiej (dz. nr 122/3, obr. 3 Boguszów) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce”
Dodano: 2018-04-27 - Odbudowa z rozbudową budynku remizy OSP w m. Szymocin
Dodano: 2018-03-06 - Odbudowa z rozbudową budynku remizy OSP w m. Szymocin
Dodano: 2018-02-08 - Budowa schodów terenowych przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2017-08-28 - Budowa schodów terenowych przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2017-08-10 - Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie Gwiezdnej Areny –wykonanie widowni z zadaszeniem pod imprezy plenerowe przy SDK Kopernik w rejonie ul. Galaktycznej,Osi Kartuskiej, Górniczej i Koziorożca.
Dodano: 2017-05-24 - „Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie Gwiezdnej Areny – Wykonanie widowni z zadaszeniem pod imprezy plenerowe przy SDK Kopernik w rejonie ul. Galaktycznej, Osi Kartuskiej, Górniczej i Koziorożca”
Dodano: 2017-03-30