Przetargi.pl
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszona wraz ze schodami zewnętrznymi, remont części budynku polegający na wstawieniu drzwi przesuwnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 dz. nr ewid. 1596/2 w ramach projektu pn. „Wejście zewnętrzne wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych do budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu.”

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszona wraz ze schodami zewnętrznymi, remont części budynku polegający na wstawieniu drzwi przesuwnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 dz. nr ewid. 1596/2 w ramach projektu pn. „Wejście zewnętrzne wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych do budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszona wraz ze schodami zewnętrznymi, remont części budynku polegający na wstawieniu drzwi przesuwnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 dz. nr ewid. 1596/2 w ramach projektu pn. „Wejście zewnętrzne wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych do budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu.”. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszonej, 2.2. Wykonanie zadaszenia szklanego nad częścią podjazdu, 2.3. Wykonanie schodów zewnętrznych konstrukcji stalowej, 2.4. Remont części budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu polegający na wstawieniu w miejscu istniejącego otworu (obecnie zaślepionego) drzwi przesuwnych, 2.5. Wykonanie zasilania elektrycznego dla drzwi przesuwnych, 2.6. Malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu wiatrołapu. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zobowiązać się do udzielenia gwarancji na następujące okresy: 24 miesięcy (oferta otrzyma za okres gwarancji 0 pkt), 36 miesięcy (5 pkt), 48 miesięcy (10 pkt), 60 miesięcy (20 pkt). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 4.1. Opis do projektu wykonawczego pn. Pochylnia dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszona wraz ze schodami zewnętrznymi i remont części budynku i remont części budynku polegający na wstawieniu drzwi przesuwnych w istniejący otwór w ścianie PD-WSCH., obecnie zaślepiony, przy Starostwie Powiatowym w Mielcu na działkach numer ewidencyjny: 1596/2 przy ulicy Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec” wraz z częścią rysunkową, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. „Pochylnia dla osób niepełnosprawnych częściowo zadaszona wraz ze schodami zewnętrznymi i remont części budynku polegający na wstawieniu drzwi przesuwnych w istniejący otwór w ścianie PD-WSCH., obecnie zaślepiony, przy Starostwie Powiatowym w Mielcu na działkach numer ewidencyjny: 1596/2”, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ; 4.3. Wzór Harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Ilekroć w Dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót: Przedmiar robót pn. „Budowa platformy konstrukcji stalowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6”, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ i Przedmiar robót pn. ”Roboty remontowe polegające na montażu drzwi przesuwnych w ścianie zewnętrznej, w istniejący zaślepiony otwór”, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w poszczególnych Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w ust. 2, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienie tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 670,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 12.09.2017 r. o godzinie 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) 3) Dowód wniesienia/ustanowienia wadium 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane, o ile są już znane. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza obowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys dla całego zakresu robót objętych umową oraz wycenę wyposażenia które ma być dostarczone w ramach umowy. 6. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach