Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 59064846800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ TERENOWĄ PRZY ZSP 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA PN.: „TU BIJE SERCE OSIEDLA – WSPÓLNE BOISKO DO SIATKÓWKI PLAŻOWEJ PIOMA 2019 – W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu: 1.1. roboty ziemne i nawierzchnia siłowni zewnętrznej i strefy „Street workout": usunięcie warstw humusu obrzeż betonowe o wym. 30 x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej warstwa odsączająca z piasku podbudowa z kruszywa naturalnego nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- wapiennej warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny nawierzchnia piaskowa bezpieczna - grubość po zagęszczeniu – 30 cm 1.2. siłownia zewnętrzna strefa Street workout: Street workout - zestaw Street workout - poręcze do pompek Street workout - drążek (NS), pylon, koła tai-chi małe (NS) Street workout - rower ręce- nogi (NS), pylon, sztanga (NS) 1.3. roboty ziemne i nawierzchnia placu zabaw: usunięcie warstw humusu mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny nawierzchnia żwirowa - grubość po zagęszczeniu – 30 cm 1.4. plac zabaw - urządzenia place zabaw - domek (zestaw systemowy) huśtawka wahadłowa – 2 siedziska huśtawka wagowa zegar z liczydłem i grą edukacyjną 1.5. mała architektura: ławki parkowe kosze na śmieci stojaki na rowery 1.6. wycinka drzew, nasadzenia i teren zielony: ścinanie drzew piłą mechaniczną mechaniczne karczowanie pni wywóz dłużyc, karpiny i gałęzi sadzenie drzew i krzewów liściastych wykonanie trawników dywanowych siewem 1.7. roboty nie objęte dokumentacją techniczną demontaż przęsła ogrodzenia oraz fragmentu cokołu ogrodzenia w celu umożliwienia wjazdu na plac budowy z pominięciem parkingu, wykonanie prowizorycznego wjazdu na plac budowy odtworzenie fragmentu cokołu ogrodzenia oraz montaż przęsła ogrodzenia po zakończeniu robót związanych z budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni bezpiecznych siłowni i placów zabaw. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Budowa placu zabaw z siłownią terenową przy ZSP 2 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania pn.: ”Tu bije serce osiedla – wspólne boisko do siatkówki plażowej PIOMA 2019 – w ramach budżetu obywatelskiego” – znak SPZ.271.30.2019. prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach: wymagane jest złożenie oryginału wadium w formie papierowej, na adres zamawiającego: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Punkt Informacyjny Pasaż Karola Rudowskiego 10 97 – 300 Piotrków Trybunalski przed upływem terminu składania ofert (decyduje data doręczenia). treść dokumentu gwarancji/poręczenia musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Pzp, dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą, treść dokumentu gwarancji/poręczenia powinna zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i płatna na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i przebudowa ogrodzenia cmentarza parafialnego w Szczawinie
Dodano: 2024-04-04 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki i budynku gospodarczego NB.270.15.2023
Dodano: 2024-03-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku obsługi osób korzystających z komunikacji publicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-01-23 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.
Dodano: 2023-12-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1914E w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego w miejscowości Augustynów Etap II
Dodano: 2023-12-12 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1902E polegająca na budowie chodnika w msc. Kuźnica Kaszewska
Dodano: 2023-12-12 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Rząśnia poprzez remont dróg w m. Biała – Pęciaki, m. Rekle
Dodano: 2023-11-27